در گفت‌و‌گو با دفاع‌پرس مطرح شد؛

نماینده مجلس شورای اسلامی: لزوم بهره‌گیری از ابزار هنر برای انتقال مفاهیم دفاع مقدس

رضایی گفت: هر مقدار در انتقال ارزش‌ها و مفاهیم دفاع مقدس از ابزار هنر به بهترین شکل ممکن بهره بردیم، در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی ثبات بیشتری داریم.
کد خبر: ۶۲۳۶۱۳
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۸ - 17October 2023

نماینده مجلس شورای اسلامی: لزوم بهره از ابزار هنر برای انتقال مفاهیم دفاع مقدس«علی رضایی» نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس، با اشاره به لزوم حفظ یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس و بازخوانی همه ایثارگری‌ها در این دوران پرافتخار اظهار داشت: دفاع مقدس مهم‌ترین نماد افتخار ملت ایران در عصر معاصر و اقتدار جمهوری اسلامی است، هر مقدار که ما به ایثارگری‌های شهدا و جانبازان دفاع مقدس و خانواده‌های معظم‌شان ادای احترام کنیم، باز هم نمی‌توانیم ادای دین مناسبی نسبت به این عزیزان داشته باشیم.

رضایی خاطرنشان کرد: وظیفه ذاتی ما است که به شهدا ادای احترام داشته باشیم و رشادت‌هایشان را برای صیانت از خاک و ناموس ایران اسلامی یادآوری کنیم. درواقع ما با حفظ یاد شهدا جانفشانی‌های جوانانی که برای حفظ و بسط ارزش‌های عالی نظامی جمهوری اسلامی جان شیرین خود را فدا کرده‌اند بازخوانی کرده‌ایم و چنین اقدامی بسیار مهم و ارزشمند است.

نماینده مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: هفته دفاع مقدس فرصت بسیار خوبی است تا بتوانیم به کوچک‌ترین وظیفه خود در قبال شهدا عمل کنیم، ما باید ساختارهای فرهنگی کشور را به گونه‌ای طراحی کنیم تا ارزش‌ها و آرمان‌های شهدا نسل به نسل انتقال پیدا کند. به طور مثال شاید نوه من با توجه به هجمه‌های فرهنگی شدیدی که دشمن بر جوانان و نوجوانان کشورمان دارد شاید خیلی با فضای دفاع مقدس و شهدا آشنایتی نداشته باشد.

وی افزود: هر مقدار در انتقال ارزش‌ها و مفاهیم دفاع مقدس بهتر عمل کنیم، یعنی از ابزار هنر به بهترین شکل ممکن برای این مهم بهره ببریم، در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی ثبات بیشتری داریم.

رضایی تصریح کرد: اگر امروز که منطقه خاورمیانه جزء ناامن‌ترین مناطق جهان است، مردم ایران اسلامی حتی صدای یک گلوله را نمی‌شنوند، حاصل زحماتی شهداف جانبازان و رزمندگان دفاع مقدس است.

انتهای پیام/371

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار