فرمانده منطقه پدافند هوایی شهید نصر اصفهانی:

نقش سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با ظهور جنگ ترکیبی روشن‌تر شد

امیر «حدادی سامانی» ظهور جنگ های ترکیبی و نوین را نشان دهنده ی اهمیت بیش از پیش سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران قلمداد کرد و گفت: بسیاری از توطئه های دشمن در حوزه فرهنگی، روانی و شناختی که به واسطه آن جای ظالم و مظلوم، جلاد و شهید و حق و باطل جابجا می شود با اجرای طرح های فرهنگی و بصیرتی این سازمان در یگان های آجا خنثی می شود.
کد خبر: ۶۲۳۶۳۱
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۳ - 16October 2023

نقش سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با ظهور جنگ ترکیبی روشن‌تر شدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اصفهان، سرتیپ دوم «علی حدادی سامانی» امروز (دوشنبه) در جمع کارکنان منطقه پدافند هوایی شهید نصر اصفهانی به مناسبت 24 مهر سالروز تاسیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران با تبریک این روز به مجموعه عقیدتی سیاسی منطقه اظهار داشت: نظارت بر حفظ و اجرای موازین اسلامی یکی از وظایف این نهاد مقدس است که تلاش می کند بر اساس این وظیفه حرکت کلی ارتش بر مبنای ارزش های دینی صورت پذیرد.

وی دومین وظیفه سازمان عقیدتی سیاسی را مبحث مهم و ضروری آموزش عنوان کرد و گفت: این وظیفه مهم نیز در قالب کلاس های مختلف عقیدتی سیاسی ویژه کلیه مقاطع پایور، وظیفه و خانواده ها در جریان است و نقش مهمی در نهادینه کردن ارزش های دینی و مذهبی در جامعه هدف دارد.

حدادی سامانی ارتقاء بینش سیاسی کارکنان و خانواده ها را از دیگر برکات تلاش های این سازمان عنوان کرد و گفت: با تحقق عینی و عملی این نقش مهم توطئه های دشمن در حوزه جنگ شناختی نقش بر آب می شود. وی دعوت از تحلیل گران نخبه سیاسی و تبیین و تشریح سخنرانی های مقام عظمای ولایت را جزء مهمترین راهبردهای این سازمان در ارتقاء بینش و بصیرت دینی و سیاسی کارکنان دانست.

وی برنامه های فرهنگی قرآنی سازمان عقیدتی سیاسی را در راستای یکی از وظایف مهم یعنی ارتقاء بینش دینی کارکنان دانست و گفت: این مهم نیز با برگزاری مداوم نمازهای جماعت، محافل انس با قرآن و سایر جشنواره های فرهنگی این سازمان در حال اجراست و آحاد کارکنان و خانواده ها را در مقابل هجمه فرهنگی دشمن حفظ و حراست می کند.

وی در پایان هم افزایی سامانه فرماندهی و عقیدتی سیاسی را در ارتقاء کیفی برنامه ها بسیار موثر خواند و کسب رتبه اول در طرح فرهنگی نشاط تابستانه را حاصل این هم افزایی و هماهنگی عنوان کرد.

انتهای پیام/

 

 

 

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار