یادداشت/ مهدی شهرودی

شوک رژیم صهیونیستی زیر طوفان‌الاقصی

عملیات «طوفان‌الاقصی» ضربه سنگینی به پیکره رژیم اشغالگر قدس وارد کرد؛ به‌طوری‌که این رژیم در شوک فرو رفته و مستاصل است.
کد خبر: ۶۲۳۶۴۷
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۴۰۲ - ۰۳:۴۱ - 17October 2023

شوک در بین صهیونیست‌هاگروه بین‌الملل دفاع‌پرس‌ ـ مهدی شهرودی؛ عملیات «طوفان‌الاقصی» ضربه سنگینی به پیکره رژیم اشغالگر قدس وارد کرد؛ به‌طوری‌که این رژیم در شوک فرو رفته و مستأصل است؛ جبهه مقاومت تا آزادسازی کامل فلسطین آمادگی لازم و کافی را دارد و عملیات طوفان‌الاقصی این واقعیت را کاملا روشن کرد.

عملیات طوفان‌الاقصی نشان داد، رژیم صهیونیستی توانایی استفاده از تجهیزات دفاعی و سلاح‌های مدرن خود را هم ندارد و در تصاویر منتشر شده در رسانه‌ها شاهد بودیم که جنگنده‌های مدرن این رژیم مردم بی‌گناه غزه را بمباران می‌کنند.

همچنین شاهد بودیم، سربازان صهیونیستی در بدترین شرایط به اسارت نیرو‌های مقاومت در آمدند و این نشان می‌دهد که رژیم صهیونیستی کاملا جعلی و پوشالی است و برای ایجاد بی‌ثباتی در منطقه ایجاد شده است؛ با اینکه رژیم صهیونیستی تجهیزات و تسلیحات پیشرفته‌ای دارد، اما حکمتی پشت این تجهیزات وجود ندارد و حتی توان استفاده از آن‌ها نیز ندارند.

رژیم صهیونیستی توان مقابله با گروه‌های مقاومت را ندارد؛ بمباران وحشیانه رژیم صهیونیستی در غزه در طول ۷۰ سال اخیر بی‌‎سابقه بوده و این گونه اقدامات سردرگمی این رژیم را نشان می‌دهد؛ حجم بالای استفاده رژیم صهیونیستی از مهمات و مواد انفجاری ممنوعه و آتش زا علیه مردم بی‌دفاع فلسطین نشان دهنده این است که رژیم صهیونیستی هیچ توانی در نبرد زمینی نیز ندارد و به همین دلیل به کشتار مردم بی دفاع فلسطین روی آورده است.

همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله‌العالی) فرمودند شکست صهیونیست‌ها در عملیات طوفان‌الاقصی غیر قابل ترمیم است؛ صهیونیست‌ها از زمان عملیات طوفان‌الاقصی در حالت شوک قرار دارند و خوشبختانه اهداف این عملیات به خوبی محقق شد.

همانطور که پیداست مواضع کشور‌های غربی و حامی رژیم صهیونیستی، همسو با این رژیم جعلی است؛ شاهدیم که متاسفانه مجامع بین‌المللی در قبال جنایت‌های رژیم صهیونیستی در سکوت کامل به سر می‌برند و هیچ اقدامی در برابر جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی صورت ندادند.

در روز‌های اخیر یک روزنامه آمریکایی به نقل از سه افسر رژیم صهیونیستی از قصد تل‌آویو برای راه‌اندازی یک عملیات نظامی زمینی گسترده در نوار غزه با ده‌ها هزار نظامی صهیونیست خبر داد؛ واضح است که رژیم صهیونیستی در نبرد زمینی به شدت آسیب‌پذیر است؛ آمریکایی‌ها نیز می‌دانند اظهارات صهیونیست‌ها یک بلوف سیاسی است و آن‌ها از جنایات صهیونیست‌ها در مناطق اشغالی در هراس هستند؛ چرا که از حضور نیرو‌های مقاومت حزب الله لبنان در صحنه وحشت دارند.

در روز‌های اخیر شاهد اعلام آمادگی گروه‌های مقاومت برای مقابله با جنایت کاران صهیونیستی بودیم؛ نیرو‌هایی که فاتحه تروریست‌های تکفیری را خواندند در آمادگی کامل به سر می‌برند و رژیم صهیونیستی با جنایت‌های خود در سرزمین‌های اشغالی، نابودی‌اش را تسریع بخشیده است؛ قطعا اگر جنایات صهیونیست‌ها ادامه پیدا کند جبهه مقاومت درس عبرتی به صهیونیست‌ها خواهد داد که تا ابد در تاریخ ماندگار شود.

انتهای پیام/ 271

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار