وزیر امور خارجه در گفتگوی تلفنی با همتای تونسی:

مقاومت برای پاسخ به جنگ طلبی‌های صهیونیست‌ها آمادگی کامل دارد

امیرعبداللهیان گفت: براساس برآورد‌های ما مقاومت برای پاسخ به جنگ طلبی‌های صهیونیست‌ها آمادگی کامل دارد.
کد خبر: ۶۲۳۶۶۱
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۳ - 16October 2023

مقاومت برای پاسخ به جنگ طلبی‌های صهیونیست‌ها آمادگی کامل داردبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‎‌پرس، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان در گفتگوی تلفنی با نبیل عمار وزیر امور خارجه تونس پیرامون آخرین تحولات فلسطین و وخامت اوضاع انسانی در غزه به گفتگو و تبادل نظر پرداخت.

وزیر امور خارجه کشورمان با اشاره به این نکته که اقدام مقاومت در سرزمین‌های اشغالی یک دفاع مشروع برای رفع اشغال فلسطین است، تاکید کرد: بر اساس برآورد‌های ما مقاومت برای پاسخ به جنگ طلبی‌های صهیونیست‌ها آمادگی کامل دارد.

امیرعبداللهیان در ادامه اظهار داشت: به تلاش‌هایمان در جهت رفع محاصره انسانی و ارائه کمک‌های انسان دوستانه از جمله ارسال کمک‌های دارویی و غذایی از مسیر مصر ادامه خواهیم داد.

وزیر امور خارجه کشورمان ابراز امیدواری کرد، بیانیه نشست سازمان همکاری اسلامی در جده بیانیه‌ای قوی در حمایت از مردم فلسطین و توقف جنایات در باریکه غزه باشد.

وزیر امور خارجه تونس نیز ضمن اشاره به قرابت مواضع تونس با جمهوری اسلامی ایران بر ضرورت پایان یافتن کشتار غیرنظامیان در فلسطین در کوتاه‌ترین زمان ممکن تاکید کرد.

نبیل عمار در پایان اظهار داشت: اقدامات وحشیانه رژیم صهیونیستی با هیچکدام از معیار‌های انسان دوستانه، حقوقی و تاریخی سازگار نیست و این کشتار سازمان یافته هیچ توجیهی ندارد و آنچه امروز در غزه رخ می‌دهد موجب تضعیف اعتبار کشور‌هایی است که از مواضع این رژیم جانبداری می‌نمایند.

انتهای پیام/ 271

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار