در آئین اختتامیه پنجمین جشنواره فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی عنوان شد؛

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران: رسانه‌ها پیام رسان درست جبهه حق علیه باطل باشند

«سلگی» گفت: رسانه‌های اروپایی با دروغ پردازی و بدون هیچ مدرکی جای شهید و جلاد را در افکار عمومی تغییر می‌دهند و انتظار داریم رسانه‌ها پیام درست را مخابره کنند.
کد خبر: ۶۲۳۷۰۹
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۴ - 16October 2023

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران: رسانه‌ها پیام رسان درست جبهه حق علیه باطل باشندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، «روح الله سلگی» معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران، عصر امروز (دوشنبه) در آئین اختتامیه پنجمین جشنواره فعالان فضای مجازی و مقاومت در فضای مجازی که در مجتمع وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی مازندران برگزار شد، با بیان اینکه اولین حکومت شیعیان دنیای اسلامی را مردم مازندران به نام حکومت علویان تشکیل دادند، علویان را یک مکتب و رویکرد اعتقادی برشمرد که در دل تاریخ جوانه زده است.

سلگی با اظهار اینکه مازندران را در طول تاریخ به نام تشیع می‌شناسیم، افزود: حضور لشگر ۲۵ کربلا در طول هشت سال دفاع مقدس بیانگر استواری و مقاومت مردم این دیدار است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران ادامه داد: آنچه که ما امروز در این جشنواره می‌بینیم کار بسیار بزرگی است و استفاده از ابزار جنگ نرم برای تبیین جنگ سخت کار دشواری است که دشمن همه ابزار‌ها را در اختیار خود گرفت تا ارزش‌های ما را در بین جوانان تضعیف کند.

این مسئول ادامه داد: عاشورا مملو از پیام سلحشوری و آزادگی و جهاد و عقیده و زندگی ماست و این الگو برای امروز ما به شمار می‌آید و دشمن در پی تضعیف این مکتب استکبارستیز است و نمی‌خواهد این فرهنگ به جوانان منتتقل شود.

وی اذعان داشت: برگزار کنندکان این جشنواره در مقابل دشمن و تبیین جنگ و ارزش‌های دفاع مقدس حرکت می‌کنند.

سلگی اضافه کرد: دفاع مقدس متعلق به همه آحاد مردم است و باور ما مکتب عاشورایی بودن دفاع مقدس است و امروز رسانه ابزار تمام عیار دشمن محسوب می‌شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران با بیان اینکه رژیم کودک کش بیش از سه هزار نتفر را در دفاع از سرزمین در عملیات شبیه خون یک شبه به شهادت رساندند، گفت: دشمن در برابر جوانان فلسطینی دچار رعب و وحشت شده است و دشمن پوچ و بدون هیچ گونه موازین اخلاقی و اعتقادی و انسانی کودکان را برای اهداف شوم خود به سلاخی می‌برد و این نوع جلادی سابقه ندارد.

به گفته معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران رسانه‌های اروپایی با دروغ پردازی و بدون هیچ مدرکی جای شهید و جلاد را در افکار عمومی تغییر می‌دهند و انتظار داریم رسانه‌ها پیام درست را مخابره کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار