مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مازندران:

فضای مجازی سلاح مبارزه با دشمن در جنگ ترکیبی و ابزار مهم در عرصه جهاد تبیین است

سرهنگ پاسدار «سلامی» گفت: فضای مجازی سلاح مبارزه با دشمن در جنگ ترکیبی و رسانه‌ای و ابزار مهم و تاثیر گذار در عرصه جهاد تبیین است.
کد خبر: ۶۲۳۷۰۴
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۴ - 16October 2023

فضای مجازی سلاح مبارزه با دشمن در جنگ ترکیبی و رسانه‌ای و ابزار مهم و تاثیر گذار در عرصه جهاد تبیین استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، سرهنگ پاسدار «محمد حسن سلامی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مازندران امروز در آئین اختتامیه پنجمین جشنواره فعالان فضای مجازی و مقاومت در فضای مجازی که در مجتمع وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی مازندران برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره بیش از ۱۰ هزار و ۴۰۰ شهید استان مازندران به اوضاع این روز‌های غزه اشاره کرد و اظهار داشت: این روز‌ها در یک چشم ما اشک شوق از عملیات «طوفان الاقصی» است و در چشم دیگرمان اشک غم و غصه از مظلومیت مردم غزه که به طرز ناجوانمردانه مورد حملات رژیم کودک کش صهیونیت قرار گرفته است و این ظلم پایدار نخواهد ماند و مردم مظلوم فلسطین پیروز خواهند شد.

سرهنگ سلامی با اشاره به میزبانی پنجمین جشنواره فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی، حضور امیر سهرابی جانشین بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس را در این مراسم باعث خرسندی اعلام کرد و افزود: امروز فضای مجازی به یک ضرورت در زندگی مردم و جامعه و جوانان عزیز ما تبدیل شده است و زندگی امروز بشریت بدون فضای مجازی با مشکلات فراوانی روبرو خواهد شد و نیاز‌های روزمزه آحاد مردم و بسیاری از خدمات دولتی در بستر فضای مجازی انجام می‌شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مازندران با اشاره به اهمیت فضای مجازی در زندگی امروز جامعه افزود: امروز در موضوع ارزش‌های اسلامی و انقلابی و مبارزه امروز با دشمن هم فضای مجازی در نبرد شناختی و رسانه‌ای نقش اول را دارد.

وی با بیان اینکه باید با افزایش سواد رسانه‌ای در جامعه فرهنگ استفاده از فضای مجازی را تقویت کرد، ادامه داد: امروز فضای مجازی هم سلاح ما در نبرد با نظام و دشمن است و هم ابزار قوی و کارآمد ما در جهاد تبیین، بصیرت افزایی و روشنگری در جامعه به شمار می‌آید.

این مقام مسئول افزود: امروز فضای مجازی به نیاز حخقیقی در زندگی مردم ما تبدیل شدعه است و بسیاری از نیالزمنتدی‌های بشر در این فضا انجام می‌شود و در قالب دولت الکترونیک خدمات دولت نیز ارائه می‌شود و نیاز‌ها دائما در حال تغییر و پیشرفت‌ها در حال تغییر است.

سرهنگ پاسدار سلامی اذعان داشت: امروز نظام سلطه با استفاده از امپراطوری رسانه‌ای در نبرد جنگ ترکیبی بر ما می‌تازد و به دنبال تفییر شئونات زندگی در جوامع مختلف و حاکمیت ارزش‌های غربی بر زندگی مردم و جوانان است و در این جنگ ابزار تبیین جامعه در نبرد با دشمن است و در عرصه فعالیت‌های دفاع مقدس و مقاومت بسیار از فعالیت‌های ما در این حوزه انجام می‌شود.

سرهنگ پاسدار سلامی از فعال شدن بخش تولیدات فضای مجازی در ۱۰ دفتر حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در شهرستان‌ها خبر داد و گفت: ۱۲ دفتر دیگر نیز تا پایان سال مجهز به این بخش خواهند شد.

در این جشنواره از ۲۹ برگزیده در بخش‌های پایگاه‌های اطلاع رسانی و پیام‌رسان‌ها، پویا نمایی، نرم افزار‌های کاربردی، محصولات صوتی و تصویری، پیام‌های مجازی تجلیل شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار