رئیس سازمان توسعه و ترویج فرهنگ دفاع مقدس در فضای مجازی و ماهواره‌ای:

راهبرد کلان حضور مردم در عرصه فضای مجازی پیروزی‌بخش است

سرهنگ «راستی» راهبرد کلان در فضای مجازی را حضور مردم در این عرصه برشمرد و  گفت: تجربه هشت سال دفاع مقدس نشان داد اگر مردم را وارد جنگ نکرده بودیم ثبت پیروزی‌های درخشان بعید بود.
کد خبر: ۶۲۳۷۱۷
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۰ - 16October 2023

راهبرد کلان حضور مردم در عرصه فضای مجازی پیروزی‌بخش استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، سرهنگ «احسان راستی» رئیس سازمان توسعه و ترویج فرهنگ دفاع مقدس در فضای مجازی و ماهواره‌ای عصر امروز (دوشنبه) در آئین اختتامیه پنجمین جشنواره فعالان فضای مجازی و مقاومت در فضای مجازی که در مجتمع وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی مازندران برگزار شد، راهبرد کلان در فضای مجازی را حضور مردم در این عرصه برشمرد و  اظهار داشت: تجربه هشت سال دفاع مقدس نشان داد اگر مردم را وارد جنگ نکرده بودیم ثبت پیروزی‌های درخشان بعید بود.

وی با بیان اینکه جشنواره ملی فعالان فضای مجازی هر سال برگزار می‌شود، افزود: از ابتدای امسال فرایند تبلیغات و اطلاع رسانی برای جشنواره صورت گرفت و قریب دو هزار اثر به این دوره جشنواره ارسال شد.

این مسئول ادامه داد: آثار در پنج محور پویانمایی، صوتی و تصویری، پیام‌های مجازی، سکو‌های انتشار و نرم‌افزار‌ها به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است و در سه مرحله مورد داوری قرار گرفت.

سرهنگ راستی گفت: از میان آثار ۲۹ اثر برگزیده شدند و تقدیر می‌شوند شناسایی و تقویت افراد و گروه‌های فعال در فضای مجازی با موضوعات دفاع مقدس و مقاومت از اهداف جشنواره است.

پنجمین جشنواره ملی فعالان فضای مجازی دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی امروز با حضور امیر سهرابی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، سرهنگ «احسان راستی» رئیس سازمان توسعه و ترویج فرهنگ دفاع مقدس در فضای مجازی و ماهواره‌ای، «معدی ذوالقدر» دبیر علمی جشنواره، سردار «عبدالله ملکی» مشاور رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در استان‌های شمالی، سردار «سیاوش مسلمی» فرمانده سپاه کربلا، جانشین فرمانده نیروی انتظامی مازندران، سرهنگ پاسدار «محمد حسن سلامی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران، «مهدی معصومی گرجی» رئیس حوزه هنری مازندران و جمعی از مسئولان و فعالان فضای مجازی از سراسر کشور در سالن همایش مجتمع وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی مازندران برگزار شده است.

در این جشنواره از ۲۹ برگزیده در بخش‌های پایگاه‌های اطلاع رسانی و پیام‌رسان‌ها، پویا نمایی، نرم افزار‌های کاربردی، محصولات صوتی و تصویری، پیام‌های مجازی تجلیل شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار