دعوت از زنان و دختران کرد برای دیدن حکایت عاشقی

کارگردان فیلم حکایت عاشقی، همزمان با اکران فیلمش در یادداشت کوتاهی به زبان‌های فارسی و کُردی؛ زنان و دختران کُرد را به دیدن این فیلم دعوت کرده است.
کد خبر: ۶۲۳۷۲
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۷ - 15December 2015

دعوت از زنان و دختران کرد برای دیدن حکایت عاشقی

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع پرس فیلم حکایت عاشقی که سال پیش در جشنواره 33 فیلم فجر حضور داشت هنوز اکران نشده اما همچنان در جشنواره های جهانی حضور خود را حفظ کرده است. بر همین اساس «احمد رمضانزاده» کارگردان «حکایت عاشقی» در یادداشت کوتاهی زنان و دختران کُرد را به دیدن این فیلم دعوت کرد که از روز چهارشنبه 25 آذرماه در تهران و شهرستانها روی پرده میرود.

اکران سراسری و عمومی فیلم سینمایی «حکایت عاشقیA Tale of Love » به کارگردانی «احمد رمضانزاده» و به تهیهکنندگی «مسعود جعفری جوزانی» و با بازی «بهرام رادان»، «قطبالدین صادقی»، «بهمن زرینپور»، «شیلان رحمانی» و «شوان عطوف» بازیگر سرشناس سینما و تلویزیون اقلیم کردستان و عراق، از روز چهارشنبه 25 آذرماه جاری توسط شرکت پخش «جوزان فیلم» در سینماهای تهران و شهرستانهای مختلف کشور آغاز میشود؛ و کارگردان این فیلم، در یادداشت کوتاهی به زبانهای فارسی و کُردی؛ زنان و دختران کُرد را به دیدن این فیلم دعوت کرده است.

در یادداشت «احمد رمضانزاده» کارگردان فیلم سینمایی «حکایت عاشقی» آمده است:

با احترام و عشق به مادران و همسران و دختران حلبچه که آشوب جنگ و بمباران شیمیایی قلب آنان را تکه تکه کرد ... و درود و سپاس به همه زنان کُرد که صدای حلبچه را از حنجرههای زخمی و ریههای نیمه سوختهشان، به همه جا رساندند ... از همه زنهای کُرد میخواهم به احترام این شیرزنان رنجدیده، فیلم «حکایت عاشقی» که حکایت قربانیشدن عشق پاک و زیبا و معصوم دختران حلبچه است را ببینید.

فیلم سینمایی «حکایت عاشقی» در آخرین حضور بینالمللی خود، در سومین هفته فیلمهای سینمایی «خانه آسیا» در شهر بارسلون در کشور اسپانیا به نمایش درآمد و به اتفاق آرا توانست دو جایزه اصلی و مهم «بهترین فیلم» و «بهترین فیلمنامه» بخش «پانورامابهترین تولیدات آسیایی» را از آن خود کند

نظر شما
پربیننده ها