در گفت‌وگو با دفاع‌پرس؛

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان: یادمان شهدای گمنام «گراب» افتتاح شد

سرهنگ «رشیدی» گفت: یادمان شهدای «گراب» از توابع شهرستان «کوهدشت» تکمیل و افتتاح شد.
کد خبر: ۶۲۳۷۳۱
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۴ - 17October 2023

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان: یادمان شهدای گمنام «گراب » تکمیل و افتتاح شدسرهنگ پاسدار «محسن رشیدی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در خرم آباد، از تکمیل و افتتاح یادمان شهدای «گراب» از توابع شهرستان کوهدشت خبر داد و اظهار داشت: تکمیل این یادمان از مطالبات به حق مردم گراب بود.

رشیدی با اشاره به تاثیر یادمان‌های شهدا در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، افزود: در منطقه «گراب» با توجه به موقعیت جغرافیایی امکان ساخت یادمان بسیار مشکل بود که اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان با جدیت این کار را پیگیری کرد و بعد از 8 ماه به نتیجه رسید.

وی افزود: جهت زیارت قبور مطهر شهدای گمنام  «گراب»، راه دسترسی احداث شد و اهالی گراب و مسافران به راحتی می‌توانند در یادمان شهدای گراب حضور یابند.

مدیرکل حفظ آثار و نشرارزش‌های دفاع مقدس لرستان گفت: یادمان شهدای گمنام «گراب» پس از افتتاح تحویل فرماندار کوهدشت شد. از شهردار «گراب» نیز انتظار می رود برای احداث فضای سبز در اطراف این یادمان اقدام کند.

وی خاطرنشان کرد: در اکثر مناطق لرستان یادمان‌های شهدا تکمیل شده است و چند موردی نیز که در دست احداث است، تا پایان سال جاری تکمیل و افتتاح می‌شوند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار