مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه جوادالائمه (ع):

اقتدار امروز جمهوری اسلامی به برکت جانفشانی و فداکاری شهدا و ایثارگران است

نوروزی گفت: یادواره شهدا این فرصت را برای ما فراهم می‌آورد تا گذشته پر افتخار خود را مرور کنیم و به یاد داشته باشیم که اقتدار امروز جمهوری اسلامی به ویژه در ابعاد نظامی به برکت جان فشانی و فداکاری شهدا و ایثارگران محقق شده است.
کد خبر: ۶۲۳۷۵۵
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۶ - 17October 2023

شهدای گرانقدر با نثار خون خود درخت تنومند انقلاب را آبیاری کردندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان شمالی، یادواره شهدای وحدت بسیج ادارات و کارمندان امروز (سه‌شنبه) با حضور خانواده معزز شهدا و کارکنان بسیجی ادارات مرکز استان در سالن اجتماعات بانک ملی برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام «علی نوروزی» مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه جوادالائمه (ع) اظهار داشت: یادواره شهدا این فرصت را برای ما فراهم می‌آورد تا گذشته پر افتخار خود را مرور کنیم و به یاد داشته باشیم که اقتدار امروز جمهوری اسلامی به ویژه در ابعاد نظامی به برکت جانفشانی و فداکاری شهدا و ایثارگران محقق شده است. شهیدان «نورعلی شوشتری» و «رجبعلی محمدزاده» و شهدای وحدت برای خدمت به مردم خون دل خوردند و این شهدای گرانقدر با نثار خون خود درخت تنومند انقلاب را آبیاری کردند.

در ادامه این مراسم سرهنگ پاسدار «محمد براتی» جانشین فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی در بسیج اقشار گفت: آرامش و امنیت و عزت امروز کشور مرهون جانفشانی‌ها و فداکاری شهداست. همه مدیون خون شهدا هستیم. سبک و منش زندگی ما در تمام سطوح خود بگونه‌ای باشد که فردای قیامت شرمنده شهدا نباشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها