مادر شهیدان «اسماعیل و ابراهیم فرجوانی»؛

حاضریم در راه قدس شریف به فرزندان شهیدمان بپیوندیم

بانو احمدیان گفت: گوش به فرمان فرمانده کل قوا، رهبر جهان اسلام هستیم تا هر جا که نیاز باشد حضور پیدا کنیم و در راه دفاع از اسلام و قرآن به فرزندان شهیدمان بپیوندیم.
کد خبر: ۶۲۳۹۸۶
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۷ - 18October 2023

حاضریم در راه قدس شریف به فرزندان شهیدمان بپیوندیم«عصمت احمدیان» مادر شهیدان «اسماعیل و ابراهیم فرجوانی» امروز در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، ضمن محکوم کردن جنایات رژیم غاصب اسرائیل اظهار داشت: باز هم رد پای چکمه‌های استکبار در ریختن خون کودکان فلسطین برای دنیا به اثبات رسید. خونی که سال‌ها پیش از دست صدام بعثی می‌چکید امروز از دست نتانیاهوی آدم کش می‌چکد.

وی افزود: از طرف مادران شهدای خوزستان و ایران اسلامی خطاب به مادران شهدای فلسطین می‌گویم که شک نکنید وعده الهی با شماست و پیروز این میدان خون شهدای شما است که درخت تنومند مقاومت را آبیاری خواهد کرد و تاریخ از شما به نیکی یاد می‌کند.

بانو احمدیان گفت: صدام که دست نشانده آمریکای خونخوار بود وقتی با مقاومت ملت ایران روبرو شد و در نبرد مستقیم با رزمندگان ره به جایی نبرد به شهرها و مناطق مسکونی ما حمله ور شد و کودکان و مادران ما را به خاک و خون کشید اما در نهایت رسوای تاریخ ماند و در بدترین شرایط به هلاکت رسید و این تجربه را مسئولین رژیم غاصب اسرائیل دوباره تکرار کردند.

مادر شهیدان فرجوانی متذکر شد: رسانه‌ها صحبت‌های من را به زبان‌های بین‌المللی ترجمه کنند و به دست دنیا برسانند تا مدعیان پوشالی حقوق بشر بخوانند و بدانند که مادران شهدای ایران به عنوان پایتخت مقاومت دست از حمایت از ملت مظلوم فلسطین برنخواهند داشت و ضمن دعای خیر برای رزمندگان جهان اسلام حاضرند چفیه را بر چادرهای‌شان پیوست بزنند و راهی سرزمین‌های اشغالی شوند تا مادرانه در کنار فرزندان فلسطین باشند. فرزندانی که طبق وعده الهی باید در آینده ای نزدیک نماز جماعت‌شان را در قدس شریف برپا کنند.

وی افزود: ما مادران شهدای دوران دفاع مقدس و مقاومت استان خوزستان، کربلای ایران اسلامی، ضمن محکوم کردن جنایات ددمنشانه رژیم کودک کش و جعلی اسرائیل با تمام وجود از مادران، خواهران و دختران سرزمین فلسطین و منطقه غزه حمایت کرده و تا آخرین نفس دست از پشتیبانی و همراهی با این مظلومان تاریخ بر نمی داریم و گوش به فرمان فرمانده کل قوا، رهبر جهان اسلام هستیم تا هر جا که نیاز باشد حضور پیدا کنیم و در راه دفاع از اسلام و قرآن به فرزندان شهیدمان بپیوندیم.

انتهای پیام/

 

 

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار