در حاشیه جلسه هیات دولت مطرح شد؛

وزیر کشور: طوفان‌الاقصی مهر تاییدی بر فروپاشی رژیم صهیونیستی بود

وحیدی گفت: عملیات طوفان الاقصی مهر تایید بر فروپاشی رژیم صهیونیستی است در پی آن عملیات غرورآفرین بود که رژیم صهیونیستی به بمباران مردم بیگناه و بیمارستان‌ها اقدام کردند.
کد خبر: ۶۲۴۰۰۷
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۲ - 18October 2023

طوفان الاقصی مهر تاییدی بر فروپاشی رژیم صهیونیستی بودبه گزارش خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس، «احمد وحیدی» وزیر کشور امروز در حاشیه نشست هیات دولت با اشاره به حمله هولناک رژیم صهیونیستی به بیمارستانی در غزه اظهار داشت: حمله به بیمارستان غزه از هولناک‌ترین اتفاقاتی بود که روی داد و حتماً مصداق جنایت علیه بشریت است.

وی ادامه داد: عملیات طوفان الاقصی مهر تایید بر فروپاشی رژیم صهیونیستی است در پی آن عملیات غرورآفرین بود که رژیم صهیونیستی به بمباران مردم بیگناه و بیمارستانها اقدام کردند.

وحیدی گفت: به محض اینکه اولین محدودیت از مردم غزه برداشته شود قطعا همه کمکهای دولتی و مردم ایران به مردم غزه ارسال خواهد شد.

وزیر کشور خاطرنشان کرد: رژیم صهیونیستی و همپیمانان آن‌ها که در این جنایت نقش آفرینی کردند در این جنایت بزرگ سهیم هستند و هر شخص و کشوری که جنایت غزه را محکوم نکند شریک جنایات است.

وی افزود: چنین اقدامی نه تنها نشانه فروپاشی اخلاقی است بلکه بیانگر فروپاشی حقیقی است، اقدامات نتانیاهو مشابه اقداماتی است که صدام در مواقع ضعف خود انجام می‌داد.

وزیر کشور درباره موضوع مهاجرت افغانستانی ها به ایران هم گفت: نگرانی‌ها نسبت به مهاجران افغانستانی در برخی شهرها مورد قبول است و ساماندهی در حال انجام است. اتباع غیرقانونی باید از کشور بروند.

وحیدی در ادامه تاکید کرد: ایجاد افغانستان‌ستیزی در کشور محکوم و غلط است و آن را قبول نداریم.

انتهای پیام/371

نظر شما
پربیننده ها