مسئولان شهرستان نظرآباد بیانیه مشترکی در محکومیت جنایات رژیم صهیونسیتی صادر کردند

مسئولان شهرستان نظرآباد بیانیه مشترکی در محکومیت جنایات رژیم صهیونسیتی در بمباران بیمارستان المعمدانی شهر غزه و کشتار مردم بی دفاع صادر کردند.
کد خبر: ۶۲۴۰۲۰
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۴ - 18October 2023

مسئولان شهرستان نظرآباد بیانیه مشترکی در محکومیت جنایات رژیم صهیونسیتی صادر کردند به گزارش دفاع‌پرس از البرز، حجت الاسلام و المسلمین قادر محمدی امام جمعه شهرستان نظرآباد، حسین بغدادی فرماندار شهرستان نظرآباد و علی حدادی نماینده شهرستان‌های نظرآباد، ساوجبلاغ و طالقان در مجلس شورای اسلامی در پی محکومیت جنایت رژیم صهیونیستی در بیمارستان المعمدانی فلسطین بیانیه مشترکی صادر کردند.

در این بیانیه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

فلسطین آزاد خواهد شد. در این، هیچ شبهه‌ای نیست. مقام معظم رهبری (مدظله العالی) 

دشمن متجاوز و ظالم، دیگر خوی وحشی و ظالمانه خود را بی ابا در دنیا عیان نموده و با بیش از دهه‌ها تجاوز به حریم مردم مسلمان فلسطین، اینبار با نسل کشی و حمله‌های پی در پی، ظلم و فساد را علیه مسلمانان به حداکثر رسانده اند.

اما دشمن بداند، ما مسلمانان در سراسر جهان، برادرانه، دست در دست یکدیگر و با اتحاد و همدلی در کنار مردم مظلوم، اما شجاع و مقاوم فلسطین ایستاده ایم و تا آخرین قطره خون اجازه تجاوز به دشمنان را نخواهیم داد.

به امید روزی که جهان مملو از صلح و آرامش شده و دشمنان اسلام ناکام‌تر از همیشه، به نابودی عظیم کشیده شوند. در پایان از امت متدین و لایتمدار شهرستان دعوت می‌نماییم تا امروز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۲/۷/۲۶ با حضور در مسجد غدیریه همزمان با اقامه نماز ظهر و عصر، همگام و همصدا با یکدیگر نسبت به نسل کشی و کشتار مردم بی گناه در فلسطین اعتراض نمایند. ‎‌
‎ ‎
انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار