فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا (ع):

انقلاب اسلامی با اقتدار به حرکت توفنده خود ادامه می‌دهد

امیر «معصومی» گفت: حرکت شتابان انقلاب اسلامی فتح بیشتر سنگرهای کلیدی جهان را به‌همراه داشته است؛ بر همین اساس نظام مقدس جمهوری اسلامی با اقتدار و قدرت در برابر دشمنان ایستادگی می‌کند و به حرکت توفنده خود ادامه می‌دهد.
کد خبر: ۶۲۴۲۶۵
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۳ - 19October 2023

انقلاب اسلامی با اقتدار به حرکت توفنده خود ادامه می‌دهدبه گزارش دفاع‌پرس از مشهد، امیر سرتیپ دوم «محمدرضا معصومی» فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا علیه‌السلام در مراسم گرامیداشت سالروز تأسیس نهاد مقدس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش به فرمان امام (ره) در جمع کارکنان این منطقه و خانواده‌های آن‌ها ضمن تبیین اهمیت مأموریت‌های فرهنگی عقیدتی سیاسی اظهار داشت: ماهیت مأموریت‌های عقیدتی سیاسی ارزشمند و مفید است و اگر در چارچوب وظایف باشد، کمال انسان را به دنبال خواهد داشت.

وی افزود: حرکت شتابان انقلاب اسلامی فتح بیشتر سنگرهای کلیدی جهان را به‌همراه داشته است؛ بر همین اساس نظام مقدس جمهوری اسلامی با اقتدار و قدرت در برابر دشمنان ایستادگی می‌کند و به حرکت توفنده خود ادامه می‌دهد.  

فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا علیه‌السلام ادامه داد: همواره وحدت و انسجام در نیروهای مسلح وجود داشته اما هیچ زمانی این انسجام مثل امروز نبوده است و این نتیجه همدلی و نقش‌آفرینی نهادها و سازمان‌های فکری و فرهنگی از جمله سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران است.

معصومی گفت: منطقه پدافند هوایی شمال شرق این آمادگی را دارد که با بهره‌گیری از آنچه در اختیار دارد در عرصه‌های مختلف در خدمت آحاد جامعه باشد و در این مسیر سربازی برای فرمانده معظم کل قوا و خدمتگزاری مردم و ارتش را برای خود افتخار می‌دانیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار