فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا (ع):

رفاه کارکنان جزو اولویت‌های پدافند هوایی ارتش است

امیر «معصومی» گفت: زیباسازی و خوشایندسازی محیط زندگی کارکنان و خانواده‌‌های کارکنان پدافند هوایی ارتش در راستای توجه ویژه این نیروی رزمی به موضوع آرامش روحی و روانی کارکنانش است.
کد خبر: ۶۲۴۶۹۲
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۱ - 21October 2023

رفاه کارکنان جزو اولویت‌های پدافند هوایی ارتش استبه گزارش دفاع‌پرس از مشهد، مراسم کلنگ‌ زنی پروژه‌ های فرهنگی و رفاهی شهرک سازمانی منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا (ع)؛ اعم از مجتمع اقامتی، مجتمع‌‌ های فرهنگی، ورزشی و اداری برگزار شد.

امیر سرتیپ دوم ستاد «محمدرضا معصومی» فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا (ع) در این مراسم با تاکید بر اجرای طرح های کمک معیشتی در این نیرو اظهار داشت: برابر منویّات رهبر معظم انقلاب اسلامی و حمایت‌های بی‌دریغ فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران؛ این نیرو در طول سالیان اخیر در حوزه‌‌های معیشتی و رفاهی کارکنانش، گام‌های بلندی را برداشته است و تلاش می‌کند تا تدابیر معظم‎له را به صورت کامل محقق سازد.

امیر سرتیپ دوم معصومی همچنین تاکید کرد: این مجتمع با به روزترین امکانات و در فضایی کاملاً استاندارد برای پذیرایی از زائران، گردهمایی و ضیافت‌ های کارکنان و خانواده های تدارک و پیش‌بینی شده است.

وی با اشاره به این که احداث پروژه‌ های فرهنگی و رفاهی در شهرک های سازمانی نقش مهمی در رفع تأمین نیازمندی‌ها و آرامش خانواده‌های کارکنان دارند، افزود: زیباسازی و خوشایندسازی محیط زندگی کارکنان و خانواده‌‌های کارکنان پدافند هوایی ارتش در راستای توجه ویژه این نیروی رزمی به موضوع آرامش روحی و روانی کارکنانش است.

فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا (ع) در پایان صحبت خود یادآور شد: منطقه پدافند هوایی شمال شرق با در اختیار داشتن ظرفیت‌ های انسانی خوب، انقلابی و کارآمد، همواره آماده حضور در میدان‌های جهاد، مردم‌یاری و شرایط سخت است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار