رئیس عقیدتی سیاسی پدافند هوایی شمال شرق:

بسیج مهمترین رکن انقلاب اسلامی است

«حجت‌الاسلام عدیده» گفت: بسیج مهمترین رکن انقلاب اسلامی است که امام خمینی «ره» با دوراندیشی و بینش بالا فرمان تاسیس این نهاد مردمی را در راستای حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی صادر کرد.
کد خبر: ۶۲۴۸۳۰
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۲ - 22October 2023

رئیس عقیدتی سیاسی پدافند هوایی شمال شرق: بسیج مهمترین رکن انقلاب اسلامی استبه گزارش دفاع‌پرس از مشهد، حجت‌الاسلام‌والمسلمین «محمد عدیده» رئیس عقیدتی سیاسی پدافند هوایی شمال شرق در دیدار با سرهنگ «مسعود پهلوان» فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کمیل اظهار داشت: انقلاب اسلامی در برهه‌های مختلف تاریخی صحنه‌های مختلفی را تجربه کرده که در تمام عرصه‌ها نقش بسیج در حفظ دستاورد‌های انقلاب اسلامی، پیشرفت و حرکت رو به رشد کشور، کلیدی و تاثیرگذار بوده است.

وی با بیان اینکه بسیج از بدو تأسیس کارکرد‌های مختلفی را در طول دوران از خود به جای گذاشت، افزود: هر کجا که بسیج وارد شد، مشکلات موجود برطرف شد و بدون شک این تشکل مردمی یکی از بازو‌های اصلی انقلاب اسلامی است که گواه این حقیقت نقش‌آفرینی بسیج در دفاع مقدس بود.

رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق تصریح کرد: نقش آفرینی‌های بسیج به‌عنوان نهاد مردمی در طول حیات انقلاب اسلامی برجسته است.

وی افزود: یکی از ارکانی که باعث شد ایران اسلامی در بدترین شرایط سیاسی، اقتصادی و اجتماعی مقاومت کرده و سربلند باشد، بدون شک وجود حضور بسیج در این عرصه‌هاست.

انسجام راهبرد مأموریت‌های بسیج

در ادامه این نشست، سرهنگ مسعود پهلوان فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کمیل ضمن ابراز خرسندی از این دیدار، با اشاره به اینکه پس از جنگ هجمه‌های فرهنگی علیه ملت ایران آغاز شد، گفت: بسیج در عرصه تهاجم فرهنگی اهمیت قابل ملاحظه‌ای پیدا کرد، زیرا این عرصه‌ای وسیع، پیچیده و دیر بازده بوده که ویژگی بسیج هم همین است.

وی با بیان اینکه انسجام از ویژگی‌های مهم بسیج است، تاکید کرد: انسجام، اساس مأموریت‌های بسیج است و تا انسجام تحقق پیدا نکند ارتقا اتفاق نمی‌افتد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کمیل در پایان خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی در برهه‌های مختلف تاریخی، صحنه‌های مختلفی را تجربه کرده که در تمام عرصه‌ها نقش بسیج در حفظ دستاورد‌های انقلاب اسلامی، پیشرفت و حرکت رو به رشد کشور، کلیدی و تاثیرگذار بوده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها