معاون سیاسی سپاه پاسداران:

ملتی که لباس جهاد را به تن داشته باشد همواره باقی خواهد ماند

سردار جوانی گفت: دشمن هرگز تصور نمی کرد این ملت بتواند برابر چهل و پنج سال دشمنی استکبار همچنان پایدار و بالنده باقی بماند. فلسفه انقلاب و نظام ما این است که عزت ملتی که لباس جهاد را به تن داشته باشد همواره باقی خواهد ماند.
کد خبر: ۶۲۴۲۹۶
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۰ - 19October 2023
ملتی که لباس جهاد را به تن داشته باشد همواره باقی خواهد ماندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان شمالی، یادواره شهدای وحدت امروز (پنجشنبه) در شهرستان جاجرم برگزار شد.
 
در این مراسم سرتیپ پاسدار «یدالله جوانی» معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ضمن گرامیداشت یاد و نام شهدای وحدت اظهار داشت: امروز ایران اسلامی کشوری مستقل، در مسیر ظهور و ایستاده در برابر ظلم ستمگران و پشتیبان مظلومین عالم است.
 
وی ادامه داد: دشمن هرگز تصور نمی کرد این ملت بتواند برابر چهل و پنج سال دشمنی استکبار همچنان پایدار و بالنده باقی بماند. فلسفه انقلاب و نظام ما این است که عزت ملتی که لباس جهاد را به تن داشته باشد همواره باقی خواهد ماند.
 
سردار جوانی افزود: دشمنان ما باید بدانند همانطور که در طول این سال های گذشته راه به جایی نبردند از این پس هم راه به جایی نخواهند برد و شکست خواهند خورد. یکی از موضوعاتی که موجب قرار گرفتن ایران اسلامی در این جایگاه شده، فرهنگ جهاد و شهادت است.
 
وی با اشاره به تاریخچه تهاجمات رژیم صهیونیستی در سنوات گذشته گفت: این غده سرطانی خود را برای حملات گسترده‌تر به نوار غزه آماده کرده بود اما با اقدام رزمندگان حماس، اسرائیل دچار شکست غیر قابل ترمیم شد.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها