بیانیه کارکنان و بسیجیان ادارات و دستگاه‌های اجرایی مازندران؛

کشتار وحشیانه مردم بی‌پناه فلسطینی نشان از استیصال رژیم صهیونیستی دارد

کارکنان و بسیجیان ادارات و دستگاه‌های اجرایی مازندران در بیانیه‌ای تأکید کردند: کشتار وحشیانه مردان، زنان و کودکان بی‌پناه فلسطینی توسط رژیم منحوس اسرائیل نشان از استیصال و زوال این رژیم است.
کد خبر: ۶۲۴۵۰۵
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۹ - 20October 2023

کشتار وحشیانه مردان مردم بی‌پناه فلسطینی نشان از استیصال و زوال صهیونیسم داردبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، کارکنان و بسیجیان ادارات و دستگاه‌های اجرایی مازندران در محکومیت حملات ددمنشانه رژیم صهیونیستی بیانیه‌ای صادر کردند.

در این بیانیه آمده است:

بسم الله القاصم الجبارین

«وَقَاتِلُوهُمْ حَتَّىٰ لَا تَکُونَ فِتْنَةٌ وَیَکُونَ الدِّینُ کُلُّهُ لِلَّهِ ۚ فَإِنِ انْتَهَوْا فَإِنَّ اللَّهَ بِمَا یَعْمَلُونَ بَصِیرٌ»

در طول تاریخ بشریت تقابل حق و باطل در جبهه‌های مختلف همواره خواستگاه امیال مستکبرین و حاکمان جور با مستضعفین و محرومین عالم بوده است و این بار دست شرارت و توحشش از حلقوم کودکان سرزمین قبله اول مسلمین جهان سر برآورد.

کشتار وحشیانه مردان، زنان و کودکان بی‌پناه فلسطینی توسط رژیم منحوس اسرائیل که خود زاییده شجره خبیثه و ملعونه است نشان از استیصال و زوال این تجسم شیطانیسم صهیونیسم است؛ و نامردانه نه در میدان نبرد بلکه سکونتگاه‌ها بیمارستان‌ها و مدارس را بی‌رحمانه می‌کوبد و فریاد و ضجه‌های امدادخواهی مادران و فرزندان غزه در گوش تاریخ می‌پیچد و دل هر مسلمان و انسان آزاده‌ای را بدرد می‌آورد که‌ ای هابیلیان کجایید، قابیل دیگر آمد.

ما کارمندان و بسیجیان ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان مازندران ضمن محکومیت این جنایت بشری حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین بیان داشته و گوش به فرمان ولایت در جهت اعزام، کمک و یاری رساندن به این عزیزان آمادگی کامل خود را اعلام می‌داریم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار