پیام فرمانده قرارگاه جنوب غرب نزاجا در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی

سرتیپ ستاد «حمزه بیدادی» با صدور پیامی تجاوز رژیم غاصب صهیونیستی علیه مردم بی گناه و مظلوم فلسطین را محکوم کرد.
کد خبر: ۶۲۴۶۶۹
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۲ - 21October 2023

پیام فرمانده قرارگاه جنوب غرب نزاجا در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستیبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، سرتیپ ستاد «حمزه بیدادی» فرمانده قرارگاه جنوب غرب نزاجا امروز با صدور پیامی تجاوز رژیم غاصب صهیونیستی علیه مردم بی گناه و مظلوم فلسطین را محکوم کرد.

در متن این پیام آمده است؛

وَ أُخْرى‌ تُحِبُّونَها نَصْرٌ مِنَ اللَّهِ وَ فَتْحٌ قَرِيبٌ وَ بَشِّرِ الْمُؤْمِنِينَ

 تجاوز رژیم غاصب صهیونیستی علیه مردم بی گناه و مظلوم فلسطین آثار مخربی در منطقه غرب آسیا داشته که نتیجه آن کشته شدن صدها کودک و نوجوان و زنان و مردان بی گناه و مظلوم غزه و آوارگی و پناهندگی تعداد زیادی فلسطینی از جمله غیر نظامیان بوده است.

همچنین در چند روز اخیر نیز حملات وحشیانه صهیونیست ها به پشتیبانی آمریکای به مناطق مسکونی، آموزشی و درمانی و خصوصاً بیمارستان و کلیسا موجی از نگرانی‌ها و آوارگی را در بین مردم بی گناه وبی دفاع غزه و فلسطین ایجاد کرده است.

رژیم صهیومیستی وحشی گری خود را طی این چند روز به معرض نمایش جهانی گذاشته و دلهای مسلمانان جهان را پر از کینه ونفرت و انتقام کرده است.

ایبنجانب ضمن اعلام همدردی و عزا به همه ملت‌های عدالت خواه وملت‌های مسلمان جهان به ویژه ملت قهرمان فلسطین این رفتار وحشیانه و ضد حقوق بشری رژیم کثیف و سگ هار صهیونیستی در حمله به مراکز درمانی و مسکونی در غزه را محکوم نموده و خواستار جلوگیری از تجاوزگری و زورگویی این رژیم ناخلف را از مجامع بین‌المللی  خواستارم و در آخر برای ملت شریف فلسطین آرزوی پیروزی داشته و امیدوارم که این مردم مقاوم هر چه سریعتر نماز جماعت شان را در کنار دیگر مسلمانان جهان در بیت‌المقدس برپا کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار