استاندار خراسان رضوی:

پاشنه آشیل اسرائیل مورد حمله قرار گرفته است

«نظری» گفت: اقدامات اسرائیل در حال حاضر دست و پا زدن‌های بدون نتیجه است. نقطه ضعف و‌ پاشنه آشیل اسرائیل به تمام معنا توسط رزمندگان فلسطینی مورد حمله قرار گرفته است.
کد خبر: ۶۲۴۶۸۳
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۰ - 21October 2023

پاشنه آشیل اسرائیل مورد حمله قرار گرفته استبه گزارش دفاع‌پرس از مشهد، «یعقوبعلی نظری» استاندار خراسان رضوی در مراسم افتتاح بوستان «شهربانو وکیل‌آباد» ضمن گرامیداشت مجاهدت‌های مردم‌ فلسطین و غزه در مقابل استکبار، اظهار داشت: جمعیت، وسعت، موقعیت و قدرت اقتصادی مولفه‌های اساسی اقتدار هر کشوری هستند. قدرت اصلی نظام مقدس اسلامی امروز آن اندیشه و تفکری است که به دنیا ارائه کرده است. اما اسرائیل از هیچ یک از مولفه‌های قدرت اعم از هویت تاریخی، انسجام ملی، عمق جغرافیایی و اقتصاد قدرتمند برخوردار نیست.

وی با بیان اینکه تنها مولفه قدرت اسرائیل در طول سال‌ها اشغال سرزمین فلسطین قدرت نظامی، اطلاعاتی و عملیاتی‌ این رژیم بود که با عملیات مجاهدان فلسطینی شکسته شد، تصریح کرد: این به معنای آن است که همه موجودیت اسرائیل شکسته شده است. لذا این نکته بسیار حائز اهمیت است که نقطه ضعف و‌ پاشنه آشیل اسرائیل به تمام معنا توسط رزمندگان فلسطینی مورد حمله قرار گرفته است.

استاندار خراسان رضوی با تأکید بر اینکه اقدامات اسرائیل در حال حاضر دست و پا زدن‌های بدون نتیجه است، تصریح کرد: درست است که ملت مظلوم فلسطین و غزه در فشار و تنگناهای متعدد هستند اما آنچه هدف‌گذاری کرده‌اند محقق خواهد شد.

نظری در ادامه ضمن تشکر از دست‌اندرکاران پروژه پارک شهربانو، خاطرنشان کرد: ما بر این باور هستیم که قریب به اتفاق جامعه زنان‌ ما از فضاهای امن متناسب با شرایط خواهران و مادران حمایت و استقبال می‌کنند.

وی بیان داشت: ما باید نماد اجرا و عملیات‌هایی با الگوهای دینی و اعتقادی باشیم که در خدمت خواهران و زنان است و زمینه‌سازی برای تعالی جامعه زنان داشته باشیم. تاکید داریم که نباید اسیر فضاسازی‌های رسانه‌ای مجازی و عملیات‌های روانی باشیم. ما معتقد بر همان ماهیت نظام مقدس اسلامی که بیان می‌کند جمهوری اسلامی به معنای مردم و از مردم است باید پروژه‌ها را طراحی، مدیریت و اجرا کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها