استاندار خراسان رضوی تأکید کرد؛

رسالت آموزش و پرورش؛ برجسته‌سازی نیاز فردی به مطالعه است

«نظری» گفت: نیاز افراد به مطالعه باید برجسته‌سازی شود و آموزش و پرورش در این حوزه می‌تواند نقش مهمی ایفا کند.
کد خبر: ۶۲۳۸۰۴
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۸ - 17October 2023

رسالت آموزش و پرورش؛ برجسته‌سازی نیاز فردی به مطالعه استبه گزارش دفاع‌پرس از مشهد، «یعقوبعلی نظری» استاندار خراسان رضوی امروز در همایش بین‌المللی «کتابخانه‌های عمومی و کسب و کارهای کوچک» در مشهد اظهار داشت: استان خراسان رضوی نماد اقتصاد بدون نفت است که اکنون ٩٠ درصد واحدهای تولیدی و اقتصادی آن را واحدهایی با مقیاس متوسط به کوچک تشکیل می‌دهد.

وی با بیان اینکه ضعف مدیریت مبتنی بر اطلاعات روز باعث کندی فعالیت واحدهای اقتصادی می‌شود، افزود: هر اقدام اقتصادی که صورت می‌گیرد همزمان نیازمند دانش و اطلاعات است و برای حرکت رو به جلو باید مبتنی بر دانش گام برداشت.

استاندار خراسان رضوی بیان داشت: همایش همایش بین‌المللی «کتابخانه‌های عمومی و کسب و کارهای کوچک» می‌تواند ارتباط خوبی با واقعیت اقتصادی استان برقرار کند.

نظری با بیان اینکه ورود کتابخانه‌ها به حوزه اقتصاد امری ضروری است، گفت: کتابخوانی و مطالعه باید همگانی شود و کتابخانه‌ها می‌توانند در این خصوص موثر و کارآمد باشند.

این مسول خاطرنشان کرد: نیاز افراد به مطالعه باید برجسته‌سازی شود و آموزش و پرورش در این حوزه می‌تواند نقش مهمی ایفا کند.

وی گفت: کسب و کار خانگی، خرد و کوچک از اولویت‌ها در استان خراسان رضوی است و از اقدامات مرتبط با این حوزه حمایت می‌شود.

همایش بین‌المللی «کتابخانه‌های عمومی و کسب و کارهای کوچک» امروز ٢۵ مهرماه با حضور مهمانانی از کشورهای روسیه، هند، ترکیه، برزیل و مالزی به مدت ٢ روز در مشهد آغاز به کار کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار