توسط استاندار خراسان رضوی صورت گرفت؛

صدور مجوز ۵۸ طرح تولیدی و اقتصادی در خراسان رضوی

در نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان خراسان رضوی ده‌ها طرح کشاورزی، صنعتی و مسکن مورد بحث و بررسی قرار گرفت و در نهایت ۵۸ طرح پس از توضیحات مدیران دستگاه‌های اجرایی و استناد به بررسی‌های کارشناسی مجوز اجرا گرفت.
کد خبر: ۶۲۵۲۴۶
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۲ - 23October 2023

صدور مجوز ۵۸ طرح تولیدی و اقتصادی در خراسان رضویبه گزارش دفاع‌پرس از مشهد، نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان خراسان رضوی به ریاست «یعقوبعلی نظری» استاندار خراسان رضوی برگزار شد.

در این نشست ده‌ها طرح کشاورزی، صنعتی و مسکن مورد بحث و بررسی قرار گرفت و در نهایت ۵۸ طرح پس از توضیحات مدیران دستگاه‌های اجرایی و استناد به بررسی‌های کارشناسی مجوز اجرا گرفت.

نظری در جریان بررسی طرح‌های مذکور با تاکید بر ضرورت تعیین تکلیف طرح‌هایی که بلاتکلیف مانده‌اند اظهار داشت: اگر طرحی در اثر تغییر شرایط و مرور زمان، بلااستفاده و بی‌فایده شده، پیشنهاد تغییر کاربری آن به شورای برنامه‌ریزی ارائه شود تا به جریان بیفتد.

وی راه‌های دیگر تعیین تکلیف طرح‌ها را حذف، واگذاری و استفاده از محل اعتبارات تملک دارایی عنوان کرد و افزود: از این چهار طریق تکلیف طرح‌های مربوط به دستگاه خود را در اسرع وقت روشن کنید تا طرح بلاتکلیف در استان نداشته باشیم.

استاندار خراسان رضوی با اشاره به سرانه اندک اماکن ورزشی و تخصصی جوانان، به اداره‌کل ورزش جوانان و سازمان مدیریت برنامه‌ریزی استان دستور داد تا در نشست مشترک، طرح‌های ضروری را بررسی و پیشنهاد نهایی را به شورای برنامه‌ریزی بیاورند.

نظری در ادامه بیان داشت: در این صورت می‌توانیم قید «مجاز» را تبدیل به «تکلیف و باید» کنیم تا دستگاه‌ها در خصوص تامین اماکن و زمینه‌های تحرک و سلامت جوانان و جامعه فعال‌تر شوند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار