در گفت‌وگو با دفاع‌پرس مطرح شد؛

مشاور عالی فرمانده فراجا: همکاری پلیس با شرکت‌های دانش‌بنیان بر اساس نیاز‌ها و دغدغه‌های فراجا

سردار «نوری‌نژاد» با اشاره به اینکه همکاری پلیس با شرکت‌های دانش‌بنیان بر اساس نیاز‌ها و دغدغه‌های فراجاست، گفت: امروز بیشترین ارتباط با شرکت‌های دانش‌بنیان توسط فرماندهی انتظامی کشور صورت می‌گیرد.
کد خبر: ۶۲۵۰۵۵
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۴۰۲ - ۰۵:۰۱ - 23October 2023
مشاور عالی فرمانده فراجا: همکاری پلیس با شرکت‌های دانش‌بنیان بر اساس نیاز‌ها و دغدغه‌های فراجاسردار «محمدعلی نوری‌نژاد» مشاور عالی فرمانده فراجا و رئیس قرارگاه مقابله با سرقت فراجا در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، با اشاره به اقدامات قرارگاه مقابله با سرقت فراجا اظهار داشت: در این قرارگاه آنچه به عنوان هدف گذاشته شده بهره‌گیری از اطلاعات سایر پلیس‌های تخصصی در راستای سلب تحرک از مجرمین است؛ یعنی موقعیت مکانی و زمانی جرم و مجرم را مشخص کنیم و در این راستا بهره‌گیری از تجهیزات و فناوری‌های نوین یک ضرورت است. 
 
سردار نوری‌نژاد با تاکید بر اینکه مردم، سازمان‌ها و مسئولین، مسئول حفظ مال و اموال خود هستند، افزود: سازمان‌ها و مردم باید با شناسایی تجهیزات و امکانات ایمنی در حفط اموال خود کمک‌یار فرماندهی انتظامی کل کشور باشند.
 
مشاور عالی فرمانده کل انتظامی کشور درباره همکاری با شرکت‌های دانش‌بنیان خاطرنشان کرد: بخش معاونت فناوری فراجا و بنیاد تعاون فراجا بر اساس نیازمندی‌ها و دغدغه‌هایی که وجود دارد با شرکت‌های دانش‌بنیان همکاری می‌کند و مسئله و سوال طرح می‌شود و شرکت‌های دانش‌بنیان و شرکت‌های داخلی طرح‌های خود را ارائه می‌کنند.
 
فرمانده قرارگاه مقابله با سرقت فراجا اظهار داشت: امروز بیشترین ارتباط با شرکت‌های دانش‌بنیان توسط فرماندهی انتظامی کشور صورت می‌گیرد.

حامد طبیعت‌پور
 
انتهای پیام/ 241
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار