در گفت‌وگوی تلفنی با وزیر دفاع ایران؛

وزیر دفاع سوریه: حملات صهیونیست‌ها به فرودگاه‌های سوریه نشان‌دهنده ضعف آن‌ها در صحنه نبرد است

سپهبد «محمود عباس» با بیان اینکه حملات رژیم غاصب صهیونیستی به فرودگاه حلب و دمشق نشان‌دهنده ضعف داخلی آن‌ها به‌ویژه در صحنه نبرد است، گفت: حقانیت خون شهدا، باعث رسوایی صهیونیست‌ها خواهد شد.
کد خبر: ۶۲۵۰۷۰
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۱ - 23October 2023

سپهبد علی محمود عباسبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، سپهبد «علی محمود عباس» وزیر دفاع سوریه در این گفت‌وگوی تلفنی با امیر سرتیپ «محمدرضا آشتیانی» وزیر دفاع ایران ضمن تشکر از پیگیری‌های جمهوری اسلامی ایران نسبت به موضوعات سوریه و محور مقاومت اظهار داشت: از رخداد‌های حادث‌شده در غزه و فلسطین عزیز بسیار اندوهگین هستیم و مطمئنیم که حقانیت خون شهدا، باعث رسوایی صهیونیست‌ها خواهد شد.

سپهبد محمود عباس در ادامه با بیان اینکه حملات این رژیم غاصب به فرودگاه حلب و دمشق نشان‌دهنده ضعف داخلی آن‌ها به‌ویژه در صحنه نبرد است، افزود: ما به خاطر آرمان‌ها در مقابل این رژیم جنایتکار خواهیم ایستاد.

وزیر دفاع سوریه گفت: مظلومیت قربانیان جنایات رژیم صهیونیستی، آشکارسازی پلیدی و ددمنشی حامیان این رژیم برای جهانیان است و باعث حمایت همه اعراب و مسلمانان و آزادگان از ملت فلسطین، نویدبخش نابودی جنایت‌پیشگان و آغاز تحولی بزرگ خواهد بود که همانا شکست رژیم صهیونیستی است.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار