به مناسبت روز دانش‌آموز و نوجوان صورت می‌گیرد؛

«یک روز خاص» شهدایی برای نوجوانان

فرهنگسرای عطار نیشابوری همزمان با فرا رسیدن روز ملی نوجوان (بزرگداشت شهید محمدحسین فهمیده) مسابقات فوتبال محلی منطقه ۱۰ را با عنوان «یک روز خاص» برگزار می‌کند.
کد خبر: ۶۲۵۱۲۴
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۴ - 23October 2023

به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، «خدیجه مهدی‌پور» مدیر فرهنگی هنری شهرداری منطقه ۱۰ و ریئس فرهنگسرای عطار نیشابوری اظهار داشت: همزمان با روز ملی نوجوان (بزرگداشت شهید محمدحسین فهمیده) و با هدف تبیین، تعریف و تقویت هویت ملی نوجوانان و ایجاد شور و نشاط اجتماعی فرهنگسرای عطار نیشابوری مسابقات فوتبال محلی منطقه ۱۰ را با عنوان «یک روز خاص» برگزار می‌کند.

«یک روز خاص» شهدایی برای نوجوانان تهرانی

وی گفت: ویژه‌برنامه «یک روز خاص» عنوان جشن‌هایی است که به مناسبت روز ملی نوجوان در سطح فرهنگسرا‌های شهر تهران برگزار می‌شود. این برنامه در راستای تشکیل باشگاه نوجوانان کنشگر فرهنگی آرمان در منطقه ۱۰ برگزار خواهد شد.

مهدی‌پور با تاکید به نقش‌آفرینی نوجوانان در طراحی، روایت‌سازی و اجرای برنامه‌های فرهنگی گفت: در این برنامه، نوجوانان ۱۲ تا ۱۷ سال منطقه می‌توانند با تشکیل تیم‌های ۵ تا ۷ نفره و بصورت تک‌حذفی با هم رقابت نمایند. فرق این رقابت با دیگر رقابت‌های مشابه در برگزاری مسابقات، این است که از اطلاع‌رسانی تا ثبت‌نام، تیم‌کشی و بازی و اختتامیه توسط خود نوجوانان انجام می‌شود. پس از انجام مسابقات به سه تیم برتر به ترتیب: تیم اول؛ یک میلیون تومان، تیم دوم؛ هشتصد هزار تومان و تیم سوم ؛پانصد هزار تومان همراه با تقدیرنامه اهدا خواهد شد.

رییس فرهنگسرای عطار نیشابوری همچنین خاطرنشان کرد: در کنار این مسابقات، نوجوانان حاضر در برنامه می‌توانند از دالان نشاط و سرگرمی شامل فوتبال‌دستی، ایرهاکی، دارت و پینگ‌پنگ، استفاده نمایند. همچنین در نظر است با توجه به تعداد تیم‌ها و شرکت‌کنندگان در مسابقات به آقای گل، بازیکن اخلاق و بهترین دروازه‌بان نوجوان این رقابت‌ها هدایای ویژه‌ای اهدا شود.

«یک روز خاص» شهدایی برای نوجوانان تهرانی

مهدی‌پور در پایان گفت: نوجوان‌های منطقه می‌توانند جهت ثبت‌نام تا روز سه‌شنبه دوم آبان ۱۴۰۲ به مراکز فرهنگی هنری منطقه ۱۰ مراجعه و ضمن تکمیل فرم ثبت‌نام از مقررات و ضوابط این مسابقات مطلع شوند. قابل ذکر اینکه تیم‌کشی و شروع رقابت‌ها در روز پنجشنبه ۴ آبان در زمین چمن ورزشی اعتماد برگزار خواهد شد.

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به نشانی: تهران. میدان بریانک، خیابان شهید دعوتی، خیابان امیرقلی، فرهنگ‌سرای عطار نیشابوری مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با تلفن: ۵۵۱۳۵۵۶۱ و ۰۹۰۲۳۵۴۹۹۶۸ تماس بگیرند. 

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها