مسئول مرکز فرهنگی خانواده پاسداران سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین خبر داد؛

اعزام کاروان ورزشی همسران و دختران پاسدار به دور دوم جشنواره فرهنگی ورزشی شمیم

رضایی از اعزام ورزشکاران به دور دوم مسابقات کشوری جشنواره ورزشی شمیم خبر داد.
کد خبر: ۶۲۵۴۳۶
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۵ - 24October 2023

اعزام کاروان ورزشی همسران و دختران پاسدار به دور دوم جشنواره فرهنگی ورزشی شمیم

به گزارش دفاع‌پرس از قزوین‌‌، لیلا رضایی مسئول مرکز فرهنگی خانواده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین اظهار داشت: دور دوم مسابقات ششمین جشنواره شمیم با حضور ورزشکاران در رشته‌های (تکواندو، والیبال و هفت سنگ) در شهر مقدس قم برگزار خواهد شد. 

وی گفت: صبح امروز سه شنبه ۲ آبان ماه در مرحله دوم مسابقات ۲۵ نفر از ورزشکاران در رشته‌های (تکواندو، والیبال و هفت سنگ) به شهر قم اعزام شدند. 

رضایی تصریح کرد: در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا، کاروان اعزامی استان به نام شهید علی میوه چین نام گذاری شده است. 

مسئول مرکز فرهنگی خانواده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین یادآور شد: هدف از برگزاری این مسابقات ایجاد روحیه نشاط، دوستی، تلاش و همچنین یادگیری رقابت سالم ‏بین خانواده‌ها است که در جهت ‎ارتقای آمادگی جسمانی، ترغیب خانواده‌ها به ورزش حرفه‌ای و ارتقای ‏شاخصه‌های سلامت در میان همسران و دختران پاسدار هرساله برگزار می‌گردد. 

دور اول مسابقات که از ۲۳ مهرماه برگزار شد تیم همسران و دختران پاسدار سپاه استان با یک نقره و ۵ برنز در جایگاه برترین‌ها ایستاد و دور دوم این مسابقات تا ۵ آبان ماه ادامه خواهد داشت.    

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار