در دیدار با فرمانده لشکر عملیاتی ۲۵ کربلا عنوان شد؛

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران: لشکر ۲۵ کربلا نماد ایستادگی و مقاومت مردم مازندران است

سرهنگ پاسدار سلامی گفت: لشکر ۲۵ کربلا نماد ایستادگی و مقاومت مردم مازندران در دوران دفاع مقدس و مقاومت به شمار می‌آید.
کد خبر: ۶۲۵۴۷۷
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۴۰۲ - ۰۰:۲۵ - 25October 2023

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران: لشکر ۲۵ کربلا نماد ایستادگی و مقاومت مردم مازندران استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، سرهنگ پاسدار «محمد‌حسن سلامی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران امروز در دیدار با سردار «عبدالله صالحی» فرمانده لشکر عملیاتی ۲۵ کربلا با بیان اینکه لشکر ۲۵ کربلا نماد ایستادگی و مقاومت مردم مازندران در دوران دفاع مقدس و مقاومت به شمار می‌آید، اظهار داشت: جایگاه رفیع و با عظمت و حماسه‌آفرینی رزمندگان لشکر ۲۵ کربلا چه در ذوران شکوهمند دفاع مقدس و چه در دوران مقاومت زبانزد عام و خاص است.

وی با اشاره به خط شکنی‌های لشکر ۲۵ کربلا در دوران دفاع مقدس افزود: یکی از مجموعه‌های پرافتخار دوران انقلاب و دفاع مقدس همین لشکر ۲۵ کربلاست که در طول سال‌های دفاع مقدس در کشور درخشید.

این مسئول با بیان اینکه لشکر عملیاتی ۲۵ کربلا باید برای افسران جوان و سربازان واسطه رزق معنوی باشد، نسبت به برنامه ریزی و حضورشان در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران و آشنایی با فرهنگ دفاع مقدس به همراه روایتگری رزمندگان لشکر تأکید کرد.

سرهنگ پاسدار سلامی ادامه داد: خاطرات رزمندگان لشکر ۲۵ کربلا گنجینه است و باید جمع آوری و به کتاب تبدیل شود و برای آیندگان ماندگار خواهد شد.

این مسئول اضافه کرد: بزرگداشت عملیات‌های دفاع مقدس از جمله عملیات والفجر ۸ و کربلای ۵ که تیپ ۲۵ کربلا در آن نقش آفرینی کرد، در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران پیش بینی شود و باید این مناسبت‌ها را زنده نگه داریم.

وی با تأکید بر اینکه لشکر عملیاتی ۲۵ کربلا علمدار و پرچمدار حوزه نشر و ترویج فرهنگ دفاع مقدس است، بیان کرد: زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا با هم افزایی و تعامل دو مجموعه محقق خواهد شد و رسالت ما را کامل خواهد کرد.

سرهنگ پاسدار سلامی اذعان داشت: عصاره دفاع مقدس استان مازندران باید در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران به نمایش گذاشته شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران از برگزاری اردوی فرهنگ و بصیرتی دو روزه برای همسران لشکر ۲۵ کربلا خبر داد و عنوان کرد: برگزاری همایش بزرگداشت، تهیه فیلم و تولید کتاب از جمله برنامه‌هایی است که به همت و حمایت لشکر عملیاتی ۲۵ کربلا محقق می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار