وصیت‌نامه شهید «فتح‌اله خاوندی»:

نماز را اول وقت بخوانید و در کارهایتان به خدا توکل کنید

شهید «فتح‌اله خاوندی» در وصیت‌نامه اش آورده است: نماز را اول وقت بخوانید و در کارهایتان به خدا توکل کنید.
کد خبر: ۶۲۵۵۰۵
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۴۰۲ - ۰۳:۱۷ - 29October 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اردبیل، «فتح‌اله خاوندی»، ششم بهمن ۱۳۴۸، در روستای ابراهیم قشلاقی از توابع شهرستان گرمی استان اردبیل به دنیا آمد. پدرش احمد، دامدار بود و مادرش وجیهه نام داشت. دانش‌آموز اول متوسطه بود. به عنوان بسیجی در جبهه حضور یافت. یازدهم بهمن ۱۳۶۵، با سمت تک تیرانداز در شلمچه و در عملیات کربلای ۵ بر اثار اصابت ترکش به سر و پهلو شهید شد. مزار وی در گلزار شهدای روستای دمیرچی‌لو از توابع شهرستان بیله سوار واقع است.

فرازی از وصیت‌نامه «شهید «فتح‌اله خاوندی»:

با عشق به امام و انقلاب در جبهه حاضر شده ام و رضایت خدا از همه چیز برایم مهمتر است. وقتی نامزد کردم فکر و اندیشه ام خوشبختی نامزدم بود، اما بعد از حضور در جبهه، تنها به شهادت فکر می‌کنم. من برای دفاع از ناموس و دینم تا آخرین قطره خونم خواهم جنگید و به کفار اجازه تجاوز به کشورم را نخواهم داد.

تنها خواسته‌ام از جوانان این است که نیروی جوانی‌شان را صرف کار‌های بیهوده نکنند و نماز را اول وقت بخوانند و در کارهایشان به خدا توکل کنند.

خداوند تو شاهد باش که در راه تو برای جهاد با کافران و برای گفتن لبیک به ندای حسین زمانه قدم در این راه گذاشتم و راضی به رضای تو هستم که هر چه بر سر این بنده می‌آید رضای توست.

یعنی مبارزه با دشمنان اسلام و قرآن و عمل کردن به دین است. من ندای هل من ناصر ینصرنی حسین زمان را شنیدم و با عمل به آن ندا، لبیک گفتم. به آحاد مردم می‌گویم قدر اسلام و ایران را بدانید و در حفظ ارزش‌ها تلاش کنید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار