در گفت‌وگو با دفاع‌پرس؛

معاون هماهنگ‌کننده سازمان عقیدتی سیاسی ارتش: رژیم صهیونیستی به دنبال نسل‌کشی در فلسطین است/ خون شهدای غزه نابودی صهیونیست‌ها را سرعت می‌بخشد

امیر سرتیپ اکرمی‌نیا با بیان اینکه رژیم صهیونیستی به هیچ اصولی پایبند نیست، گفت: جنایات صهیونیست‌ها علیه مردم فلسطین روشن‌کننده ذات پلید و جنایتکارانه این رژیم بوده و در غزه، هلوکاست واقعی در حال رخ دادن است.
کد خبر: ۶۲۵۵۳۱
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۴۰۲ - ۰۱:۳۴ - 26October 2023

معاون هماهنگ‌کننده سازمان عقیدتی سیاسی ارتش: رژیم صهیونیستی به دنبال نسل کشی و نابودی مردم مظلوم فلسطین استامیر سرتیپ «محمد اکرمی‌نیا» معاون هماهنگ‌کننده سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، درباره جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه اظهار داشت: هدف رژیم صهیونیستی نسل‌کشی و نابودی مردم بی‌دفاع و مظلوم فلسطین است.

امیر سرتیپ اکرمی‌نیا ادامه داد: متأسفانه انسان‌های بی‌گناه در غزه به شهادت می‌رسند و شاهد سکوت مجامع بین‌المللی در قبال این جنایات دردآور هستیم.

معاون هماهنگ‌کننده سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با بیان اینکه جنایات صهیونیست‌ها در غزه دردآور و ناراحت‌کننده است، افزود: جنایات رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین روشن‌کننده ذات پلید و جنایتکار این رژیم بوده و در غزه هلوکاست واقعی در حال رخ دادن است.

وی همچنین در ادامه درباره حمایت دولتمردان غربی از جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی گفت: غربی‌ها تمام امکانات خود را به کار گرفتند تا از رژیم صهیونیستی حمایت کنند؛ در همین زمینه، رئیس جمهور آمریکا در سفری که به مناطق اشغالی فلسطین داشت در اظهاراتی گفته بود که اگر اسرائیل وجود نداشت، باز هم برای تشکیل آن اقدام می‌کردیم؛ این نشان می‌دهد که رژیم جعلی صهیونیستی را غربی‌ها در منطقه به وجود آوردند و اگر حمایت آن‌ها طی این ۷۰ سال نبود، صهیونیست‌ها از روزگار محو شده بودند.

وی با بیان اینکه کشورهای غربی از ایجاد رژیم جعلی صهیونیستی، اهداف خاصی را دنبال می‌کنند، عنوان کرد: خون مطهر شهدای غزه برکات زیادی خواهد داشت و نابودی رژیم صهیونیستی و پیروزی جبهه مقاومت را تسریع خواهد بخشید.

امیر سرتیپ اکرمی‌نیا با بیان اینکه خشونت و جنایات وحشیانه صهیونیست‌ها، برای همگان آشکار شده است، خاطرنشان کرد: امروزه در سطح سیاسی و میدانی حمایت بیشتری را از مردم بی‌دفاع غزه می‌بینیم و بسیاری از کشور‌ها نیز سکوت خود را در قبال جنایات صهیونیست‌ها شکستند.

انتهای پیام/ 271

نظر شما
پربیننده ها