حضور حداکثری، اقتدار ملی/ در جمع مسئولان نمایندگی ولی‌فقیه؛

‌نماینده ولی‌فقیه در سپاه: تلاش سپاه برای حضور حداکثری مردم در انتخابات/ امیدآفرینی از مصادیق جهاد تبیین است

حجت‌الاسلام حاجی‌صادقی گفت: ما در مجموعه سپاه برای حضور حداکثری مردم تلاش می‌کنیم، اما سپاه را هزینه اشخاص، احزاب و جریان‌ها نمی‌کنیم.
کد خبر: ۶۲۵۶۰۵
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۴ - 25October 2023

حجت‌الاسلام حاجی‌صادقیبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام والمسلمین «عبدالله حاجی‌صادقی» نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جمع مدیران و مسئولان نمایندگی ولی‌فقیه در نیروی هوافضای سپاه که در دانشگاه هوافضای عاشورای این نیرو برگزار شد، ضمن تقدیر از مجموعه کار‌های انجام‌شده در نیروی هوافضای سپاه اظهار داشت: هوافضا را از برجسته‌ترین نیرو‌هایی می‌دانیم که حضرت آقا از عملکردش اظهار رضایت کرده‌اند و در مقابله با جبهه استکبار هم نقش بسیار تعیین‌کننده‌ای دارد.

حجت‌الاسلام حاجی‌صادقی با اشاره به کینه و بغض دشمنان علیه سپاه یادآور شد: بعد از جایگاه ولایت، سپاه در صف اول پاسداری از انقلاب قرار دارد و بیشترین دشمنی استکبار هم بعد از ولایت با سپاه است.

نماینده ولی فقیه در سپاه در ادامه با بیان اینکه مأموریت اول این مجموعه (نمایندگی ولی فقیه) صیانت از سپاه و پاسداری است، افزود: امروز دشمن قدرت از کار انداختن توان سپاه در هجمه سخت را ندارد و این یک واقعیت است.

وی همچنین درباره برنامه دشمنان و راه‌های مقابله با آن، به تلاش دشمن برای القای یأس در جامعه اشاره و عنوان کرد: امروز از کار‌هایی که قطعاً از مصادیق جهاد تبیین به شمار می‌رود، امیدآفرینی و شوق‌آفرینی است.

حجت‌الاسلام حاجی‌صادقی با اشاره به انتخابات پیش رو نیز اظهار داشت: ما سپاه را هزینه اشخاص، احزاب و جریان‌ها نمی‌کنیم؛ اما در روشنگری و جهاد تبیین و در دفاع از ولایت، در مقابل استکبار و ضد انقلاب بی‌طرف نیستیم.

وی گفت: ما در مقابل استکبار از همه سیاسی‌تریم؛ اما گرفتار دسته‌بندی‌های داخلی هم نمی‌شویم. ما در مجموعه سپاه برای حضور همگانی خودمان و حضور حداکثری مردم تلاش می‌کنیم، اما اینکه چه کسی رأی بیاورد به ما مربوط نمی‌شود.

نماینده ولی فقیه در سپاه در پایان ضمن ابراز امیدواری نسبت به آینده سپاه، خاطرنشان کرد: با عنایات الهی، سپاه روز‌های درخشان و شکوفایی را در پیش دارد و در این شکوفایی نیروی هوافضا با درخشش بیشتری ظاهر خواهد شد.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار