حضور حداکثری اقتدار ملی/ در گفت‌وگو با دفاع‌پرس مطرح شد؛

فرمانده قرارگاه مدینه منوره نیروی زمینی سپاه: حضور حداکثری مردم در انتخابات تقویت نظام مقدس اسلامی را رقم می‌زند

سردار مارانی گفت: فرمان و تاکید امامین انقلاب اسلامی بر این بوده و هست که مردم پای صندوق‌های رأی حضور پیدا کنند چرا که حضور حداکثری آن‌ها؛ رأی به شخص یا اشخاص نیست بلکه رأی به نظام جمهوری اسلامی ایران و تقویت آن است.
کد خبر: ۶۲۷۴۳۸
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۱ - 02November 2023

فرمانده قرارگاه مدینه منوره نیروی زمینی سپاه: حضور حداکثری در انتخابات تقویت نظام مقدس اسلامی را رقم می‌زندسردار سرتیپ پاسدار «محمد مارانی» فرمانده قرارگاه مدینه منوره نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در مشهد اظهار داشت: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با حضور حداکثری مردم در صحنه‌های مختلف جامعیت پیدا کرده؛ بر همین اساس هر نظامی که دارای پشتوانه مردمی باشد، آن ساختار حکومتی معتبر است و در مقابل، هر حکومتی که از پشتوانه مردمی برخوردار نباشد آن دولت، بی‌اعتبار است.

وی در ادامه تشریح کرد: بحمدالله جمهوری اسلامی ایران جزو آن دسته از نظامات حکومتی است که از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی، از حمایت و پشتیبانی مردمی برخوردار بوده که تجلی این پشتیبانی را در نخستین انتخابات که برای برقراری جمهوری اسلامی ایران در ۱۲ فروردین ۱۳۵۸ انجام شد، شاهد بودیم.

فرمانده قرارگاه مدینه منوره نیروی زمینی سپاه افزود: مطمئن باشید همان ۹۸ درصد و یا به تعبیری صددرصدی که در آن روز رأی به «آری» بودن جمهوری اسلامی دادند، همان‌ها در انتخابات‌های مختلف که رای به نظام مقدس جمهوری اسلامی است، حضور خواهند داشت.

سردار مارانی در پایان یادآور شد: فرمان و تاکید امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی بر این بوده و هست که مردم پای صندوق‌های رأی حضور پیدا کنند چراکه حضور حداکثری آن‌ها؛ رأی به شخص یا اشخاص نیست بلکه رأی به نظام جمهوری اسلامی ایران و تقویت آن است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها