سوریه: رژیم صهیونیستی تشنه ریختن خون های بیشتر است

وزارت خارجه سوریه در بیانیه‌ای تأکید کرد که رژیم صهیونیستی با وجود کشتار هزاران فلسطینی، تشنه ریختن خون‌های بیشتر است.
کد خبر: ۶۲۵۷۲۹
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۲ - 25October 2023

سوریه: رژیم صهیونیستی تشنه ریختن خون های بیشتر استبه گزارش گروه بین‌ا‌لملل دفاع‌پرس، وزارت خارجه سوریه تأکید کرد که رژیم صهیونیستی با وجود کشتار هزاران نفر از مردم فلسطین، تشنه ریختن خون‌های بیشتر است و هنوز سیراب نشده است.

در بیانیه وزارت خارجه سوریه آمده که این تجاوزات رژیم صهیونیستی نشان می‌دهد که آن کسی که برای گسترش دامنه جنگ مستمر علیه غیرنظامیان بی‌گناه تلاش می‌کند، رژیم فاشیستی صهیونیستی است.

بنابر گزارش شبکه المیادین، در این بیانیه آمده است که نظامیان صهیونیست در راستای اجرای سیاست گسترش تجاوزات و ارتکاب جنایت در فلسطین و خارج از آن، حمله جدیدی علیه سوریه انجام دادند.

برخی رسانه‌های عربی بامداد چهارشنبه از حمله تجاوزکارانه رژیم موقت صهیونیستی به اهدافی در شهر درعا واقع در جنوب غربی سوریه خبر می‌دهند.

دقایقی بعد ارتش رژیم تروریست صهیونیستی با صدور بیانیه‌ای حمله جنگنده‌های نیروی هوایی به تأسیسات نظامی و خمپاره‌انداز‌های ارتش سوریه را تایید کرد.

وزارت خارجه سوریه همچنین تأکید کرد که بار‌ها به رژیم صهیونیستی درباره سرانجام تداوم تجاوزات این رژیم هشدار داده و گفته است که این رژیم و متحدان آن مسئول تهدید علیه امنیت منطقه‌ای هستند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها