جانشین سپاه صاحب‌الزمان (عج):

انقلاب اسلامی مانع زیاده‌خواهی‌های رژیم صهیونیستی شد

سردار «عمومهدی» با اشاره به تلاش صهیونیست‌ها برای غلبه بر منطقه غرب آسیا و جهان، گفت: انقلاب اسلامی مانع زیاده‌خواهی‌های رژیم صهیونیستی شد.
کد خبر: ۶۲۵۸۵۶
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۴ - 26October 2023

انقلاب اسلامی مانع زیاده‌خواهی های رژیم صهیونسیتی شدبه گزارش خبرنکار دفاع‌پرس از اصفهان، سردار «مرتضی عمومهدی» امشب (پنج‌شنبه) در افتتاحیه همایش «پرچمداران حسینی تا پرچمداران کربلای خمینی» در گلستان شهدای اصفهان، اظهار داشت: صهیونیست‌ها طی سه دوره از حکومت جنایاتی داشته‌اند و در پایان هر دوره مردم جهان به این نتیجه رسیده‌اند که منشا جنایت و ظلم به بشر هستند و در ۲ نوبت قبلی حکومتشان از بین رفت.

وی با اشاره به نقش یهودیان صهیونیست در تاریخ و اقدامات آنها بر علیه اسلام و انحراف در مسیر اسلام، گفت: اینکه قرآن تاکید دارد که بدترین دشمنان نسبت به مومنان یهودیان و صهیونیست‌ها هستند، در همین راستا است.

سردار عمومهدی با اشاره به روند برنامه‌ریزی صهیونیست‌ها برای اشغال فلسطین، افزود: از ۱۲۰سال پیش با برنامه‌ریزی آمریکا و انگلیس تلاش شد صهیونیست‌ها در یک منطقه خوب و خوش آب و هوا و استراتژیک حکومت تشکیل دهند و اول منطقه‌ای در آرژانتین را انتخاب کردند ولی در نهایت فلسطین را انتخاب کردند و به این منطقه آمدند.

وی ادامه داد: صهیونیست‌ها تنها کمتر از سه درصد اراضی کشاورزی را خریداری کردند ولی با برنامه‌ریزی و غلبه کل فلسطین را اشغال کردند و با اشغال خانه‌های فلسطینیان بسیاری را به شهادت رساندند.

جانشین سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان افزود: امام خمینی (ره) از همان ابتدا اسراییل را به عنوان غده سرطانی معرفی کردند و مبتنی بر دیدگاه‌ قرآنی فرمودند اسراییل باید از صفحه روزگار محو شود و ملت‌های اسلامی را در این مسیر تشجیع کردند.

وی با اشاره به جنایات صهیونیست‌ها در روزهای اخیر در غزه، بیان داشت: کشتار زنان و مردان بی‌دفاع و غیر نظامیان در همه جای جهان محکوم است ولی رژیم صهیونسیتی با حمایت آمریکا و غرب این روند را ادامه می‌دهد، اما امروز مردم جهان بیدار شده‌اند و صهیونیست‌ها نتیجه جنایات خود را خواهند دید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها