فرمانده انتظامی كاشان:

۲ نفر از اراذل و اوباش شاخص کاشان دستگیر شدند

سرهنگ «کاکاوند» از دستگيری دو نفر از اراذل و اوباش شاخص در این شهر خبر داد.
کد خبر: ۶۲۵۹۲۹
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۴ - 27October 2023

۲ نفر از اراذل و اوباش شاخص کاشان دستگیر شدندبه گزارش دفاع‌پرس از اصفهان، سرهنگ «ايرج كاكاوند» فرمانده انتظامی كاشان با اشاره به دستگیری دو نفر از اراذل و اوباش شاخص کاشان اظهار داشت: این دو شرور با اقدام‌های شرارت‌آمیز باعث برهم زدن نظم و امنیت عمومی یکی از محلات شده بودند که دستگیری آنها شادمانی مردم محله را به دنبال داشت.

سرهنگ کاکاوند بیان کرد: در پی دريافت خبرهایی مبنی بر اینکه ۳ نفر از اراذل و اوباش شاخص با اقدام‌های شرارت‌آمیز خود موجب برهم زدن نظم و امنيت يكی از محلات شهر كاشان و سلب آسایش عمومی شهروندان ساکن در این محله شده‌اند، موضوع به فوریت در دستور کار ماموران کلانتری ۱۳ فرماندهی انتظامی شهرستان کاشان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان كاشان افزود: ماموران با انجام اقدام‌های اطلاعاتی، پليسی و رصد هوشمندانه، سرانجام مخفی‌گاه اين افراد را شناسایی کرده و با هماهنگی مرجع قضایی، در عملياتی ضربتی هر ۲ نفر شرور را به همراه مقاديری مواد مخدر،  يك قبضه سلاح گرم و چند قبضه سلاح سرد دستگير و به یگان انتظامی انتقال دادند.

وی با اشاره به ابراز شادمانی ساكنان محل از دستگیری این افراد شرور، تاکید کرد: پليس با افرادی که بخواهند اقدام به برهم زدن نظم عمومی جامعه کنند، قاطعانه برخورد می‌کند.

سرهنگ کاکاوند از شهروندان خواست در صورت مشاهده اقدا‌مات اين‌گونه افراد، موضوع را از طريق تلفن ۱۱۰ به پليس اطلاع دهند تا در سريع‌ترين زمان رسيدگی شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار