مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی هوا فضای سپاه:

دنیا فهمید تمام قدرت رژیم صهیونیستی در کشتن کودکان است

حجت‌الاسلام «تویسرکانی» گفت: دنیا امروز به این موضوع پی برد که تمام قدرت رژیم پوشالی صهیونیستی در قتل و غارت و کشتن کودکان و زنان است.
کد خبر: ۶۲۵۹۸۴
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۵ - 27October 2023

حضور علما و بزرگان در جبهه برای کسب معنویت/ دنیا فهمید تمام قدرت رژیم صهیونیستی در کشتن کودکان است

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قم، حجت‌الاسلام والمسلمین «محمدرضا تویسرکانی» مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی هوافضای سپاه پاسداران در مراسم عزاداری هیات رزمندگان اسلام قم و یادواره شهدای گردان حضرت معصومه (س) لشکر ۱۷ با اشاره به فضایلی از قرآن کریم اظهار داشت: قرآن کتابی است که بشارت، امید و وعده صادق می‌دهد.

وی با بیان اینکه برخی سوره‌های قرآن، سوره‌های آخرالزمانی هستند، گفت: با استناد به آیات و روایات، قم عُش آل محمد (ص)، حرم اهل بیت (ع) و پناهگاه شیعیان است و در دوره آخرالزمان حرف نهایی را خواهد زد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی هوافضای سپاه با اشاره به برکات وجود حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) در قم ادامه داد: از این حرم نورانی پیام عشق و ایثار و معنویت و عهد و وفا و فتح و ظفر به همه جهان صادر خواهد شد.

تویسرکانی گفت: بنا بر آنچه که در مهندسی خدا وجود دارد، این نسل طلایی انقلاب، پیروزی انقلاب اسلامی را برای همیشه تضمین خواهد کرد.

وی افزود: جریان غزه، فرزندان تربیت شده فرهنگ «قم» هستند که رژیم غاصب صهیونیستی را نابود خواهند ساخت.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی هوافضای سپاه در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مقام رفیع شهیدان عنوان کرد: شهدا مصادیق آیه «یحبهم و یحبونه» و نمونه‌های تواضع، فروتنی و تقوا بودند و علما و بزرگان ما، نه برای تزریق معنویت بلکه برای کسب آن در جبهه‌ها و در جمع رزمندگان حاضر می‌شدند.

وی با یادآوری جنایات رژیم صهیونیستی تصریح کرد: استکبار جهانی از مصادیق تهدیدات نرم ما همچون مقاومت، شهادت طلبی و ... در هراس است و دنیا فهمید که تمام قدرت رژیم پلید و غاصب صهیونیستی در کشتن کودکان است.

تویسرکانی تاکید کرد: در مسیر پیروزی کامل باید صبورانه، امیدوارانه و عاشقانه حرکت کرد و حکیمانه سخت گفت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها