نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه:

فلسطین به زودی توسط رزمندگان مقاومت آزاد می‌شود

حجت‌الاسلام «غفوری» با تاکید بر اینکه عملیات طوفان‌الاقصی قدرت پوشالی رژیم غاصب صهیونیستی را درهم کوبید، گفت: فلسطین به زودی توسط رزمندگان مقاومت آزاد می‌شود.
کد خبر: ۶۲۶۱۵۱
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۶ - 28October 2023

یکی از ثمرات انقلاب اسلامی همین مبارزان فلسطینی استبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، حجت‌الاسلام والمسلمین «حبیب‌الله غفوری» نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه امروز در جمع فرماندهان و کارکنان سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه، اظهار داشت: امروز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی آمریکا را به زانو در آورده است، زیرا انقلاب اسلامی شجره طیبه است و یکی از ثمرات انقلاب اسلامی همین مبارزان فلسطینی است که نفس رژیم صهیونیستی را گرفته است.

وی تصریح کرد: رزمندگان حماس در عملیات طوفان‌الاقصی هیمنه رژیم منحوس صهیونیستی و هیمنه پوشالی آمریکای جنایتکار را درهم شکست.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه و مقاومت رزمندگان مقاومت، گفت: فلسطین به زودی توسط رزمندگان مقاومت آزاد می‌شود.

حجت الاسلام غفوری بیان کرد: عملیات طوفان‌الاقصی قدرت پوشالی رژیم غاصب صهیونیستی را درهم کوبید و امروز باید بگوییم مبارزان فلسطین حماسه آفریدند.

وی ادامه داد: حاج قاسم سلیمانی فرمانده دلاور نیروی قدس به زیبایی فرمودند که حریفت منم، بله حاج قاسم شهید امروز درخشان‌تر می‌درخشد و در نظم جدید جهانی که بر پایه مظلومیت کشورهای ستمدیده است، آمریکا جایگاهی نخواهد داشت.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه با تاکید بر اینکه آمریکا به این نتیجه رسیده که آینده از آن فلسطین است، گفت: این وعده الهی است که مستضعفان را به پیروزی و برتری خواهد رساند.

نظر شما
پربیننده ها