معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان:

سهم اصفهان از طرح‌های پروژه‌های قرارگاه خاتم‌الانبیا (ص) چندان قابل توجه نیست

«زینلیان» با اشاره به فرصت‌های اصفهان برای سرمایه گذاری بیشتر قرارگاه خاتم‌الانبیا (ص)، گفت: سهم اصفهان از طرح‌های پروژه‌های قرارگاه خاتم‌الانبیا (ص) چندان قابل توجه نیست.
کد خبر: ۶۲۶۲۱۰
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۹ - 28October 2023

سهم اصفهان از طرح های پروژه‌های قرارگاه خاتم الانبیا چندان قابل توجه نیستبه گزارش دفاع‌پرس از اصفهان، «مهران زینلیان» معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان امروز (شنبه) در این مراسم با اشاره به توانمندی‌های قرارگاه خاتم‌الانبیا (ص) اظهار داشت: سهم استان اصفهان از طرح‌های پروژه های این قرارگاه کم است و چندان قابل توجه نیست. 

زینلیان افزود: باید از ظرفیتی که در استان وجود دارد به نحو مطلوبتر استفاده شود و پروژه‌های متعدد نه تنها برای این استان بلکه برای فلات مرکزی استفاده شود.

وی با اشاره به اینکه اصفهان در مرکز ایران واقع شده است و در شریان‌های شمال به جنوب و شرق به غرب کشور قرار دارد، اضافه کرد: مباحثی در زمینه آب در استان اصفهان وجود دارد که عملیات عمرانی دوطرح آبی استان توسط این قرارگاه آغاز شده اما هنوز زمینگیر است.

وی بیان داشت: تاکنون چند جلسه با مسوولان استان و قرارگاه خاتم الانبیا برگزار و پروژه‌های مختلف آب و راه و طرح‌های زیرساختی مختلف احصا شده و آمادگی هم در مورد آنها بوجود آمده است که امیدواریم در اجرای آنها و برای خدمت رسانی بیش از پیش به مردم تسریع شود.

زینلیان ادامه داد: برگزاری نمایشگاه دستاوردهای قرارگاه خاتم الانبیا(ص) به جوانان و نوجوانان بویژه دهه هشتادی و نودی‌ها نشان می دهد که با همت و تلاش می توانیم کارهای بزرگی را رقم بزنیم.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس آمار منتشر شده، اصفهان کمترین پشتیبانی از منابع دولتی را در طرح های عمرانی به خود اختصاص داده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان گفت: چند پروژه در استان وجود دارد که نیاز به حضور جدی‌تر مسوولان قرارگاه خاتم الانبیا دارند.

وی بیان کرد: پروژه موسوم به «بهشت‌آباد» در زمینه مباحث آبی در زمان حاضر متوقف شده و پروژه قطار شهری اصفهان که قرارگاه در زمینه آن فعال بوده هم نیاز به حرکت جدی‌تر دارد و مجموعه پروژه‌های تعریف شده دیگر که امیدواریم بتوانیم ذیل قوانین و بر اساس مجوزهای موجود بتوانیم آنها را به سرانجام برسانیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار