دفاع‌پرس گزارش می‌دهد؛

«یوم‌الانتقام» حمایت هنرمندانه از «طوفان‌‌الاقصی»+ نماهنگ

هنرمندان بسیاری با محکومیت وحشیگری‌های صهیونیست‌ها در نوار غزه خواستار توقف این حملات شدند و در مقابل نیز از ۷۰ سال مقاومت فلسطینیان برای بازپس‌گیری سرزمین‌های اشغالی حمایت کردند.
کد خبر: ۶۲۶۳۱۶
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۴۰۲ - ۰۱:۰۵ - 31October 2023

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، پس از عملیات شجاعانه طوفان‌الاقصی در متزلزل‌تر کردن پایه‌های حاکمیت سست رژیم صهیونیستی در داخل سرزمین‌های اشغالی و در مقابل جنایت‌های رژیم صهیونیستی در حمله به منازل مسکونی و غیرنظامیان در غزه، هنرمندان بسیاری به این وقایع واکنش نشان دادند و با محکومیت وحشیگری‌های صهیونیست‌ها در نوار غزه خواستار توقف این حملات شدند و در مقابل نیز از ۷۰ سال مقاومت فلسطینیان برای بازپس‌گیری سرزمین‌های اشغالی حمایت کردند.

نماهنگ «یوم‌الانتقام» اثر جدید «ابوذر روحی» است که به‌مناسبت عملیات طوفان‌ الاقصی تولید و با همکاری مرکز نهضت سازمان تبلیغات اسلامی منتشر شده است. روحی با اجرای سرود «سلام فرمانده» که شعر این کار را «مصطفی باغبانی» سروده است، مشهور شد. سرودی که در جریان اخیر حمله به غزه نیز در بین غیرمسلمانان مورد توجه قرار گرفت و فیلم‎‌هایی از اجرای تک نفره این سرود منتشر شد.

«بیا گریه کنیم باهم» نیز نماهنگی است که در همین راستا توسط خواننده جوان کشور «حسین حقیقی» با محکومیت جنایات صهیونیست‌ها در غزه تولید و اجرا شده است.

 

 
 

انتهای پیام/ ۱۴۱

نظر شما
پربیننده ها