فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان:

آمریکا و ابرقدرت‌های جهان جنگ تحمیلی را به ایران تحمیل کردند

سردار «کرمی» گفت: در هشت سال دفاع مقدس آمریکا و ابرقدرت‌های جهان جنگ را به ایران تحمیل کردند.
کد خبر: ۶۲۶۴۹۸
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۲ - 29October 2023

آمریکا و ابرقدرت‌های جهان جنگ تحمیلی را به ایران تحمیل کردندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از زنجان، سردار «جهانبخش کرمی» فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان امروز در تجمع بزرگ دانش آموزان شهر زنجان در محکومیت جنایت‌های رژیم کودک کش اسرائیل، اظهار داشت: در دوران جنگ بسیاری از رسته‎های تخصصی نظامی در دست نیروهای وظیفه و جوان بود.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به اینکه جوانان باید تاریخ انقلاب اسلامی را بخوانند و با بررسی فضای کنونی، آینده را درست ترسیم کنند، اضافه کرد: با تلاش دانش‌آموز بدون شک آینده‌ای درخشان پیش روی ایران خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه در جنگ تحمیلی،‌ ایران هیچگاه آغاز کننده جنگ نبوده است، خاطر نشان کرد: آمریکا و ابرقدرت‌های جهان جنگ را به ایران تحمیل کردند.

سردار کرمی با اشاره به اینکه ترس بلوک غرب و شرق نسبت به جمهوری اسلامی عنوان کرد: با همین نگاه، این دو بلوک در کنار هم قرار گرفتند و برای مقابله با اراده و خواست ملت ایران فتنه‌های قومی و مذهبی را در اقصی نقاط کشور راه اندازی کردند.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان اضافه کرد: دشمن با تطمیع و تهدید تلاش کردند تا حرکت طوفانی انقلاب را در نطفه خفه کنند.

وی با اشاره به اینکه آنها تمامی امکانات و ظرفیت‌های موجود را در اختیار صدام گذاشتند تا او بتواند در جنگ موفق شود، گفت: دشمن تلاش داشت به وسیله صدام، انقلاب را متوقف کنند و به اهداف پلید خود برسند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها