شهید «جابر سیفی قرابفلو»:

شهادت در راه خدا و گسترش اسلام بسی افتخار است

شهید «جابر سیفی» در بخشی از وصیتانه خود آورده است: ما برای عزت دین خدا و گسترش اسلام در جهان می‌جنگیم و اگر در این راه به شهادت رسیدیم و به دیدار مولایمان نایل گشتیم بسی افتخار است.
کد خبر: ۶۲۶۶۰۲
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۴ - 30October 2023

شهادت در راه خدا و گسترش اسلام بسی افتخار است

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ارومیه، بسیجی «جابر سیفی قرابقلو» در سال ۱۳۴۷ در روستای قرابقلو از توابع شهرستان ارومیه در یک خانواده متدین و متوسط دیده به جهان گشود. او با موفقیت تا اخذ مدرک دیپلم به تحصیل پرداخت و سپس به عضویت بسیج مردمی درآمد.

وی از نظر اعتقادی فردی مومن و معتقد بود و در مراسم سوگواری‌های امام حسین (ع) با شور و حال به سینه زنی و زنجیرزنی می‌پرداخت و به انقلاب و میهن اسلامی عشق می‌ورزید.

او خیلی به ولایت فقیه التزام داشت و همیشه به خانواده سفارش می‌کرد پشتیبان ولایت فقیه و خط امام خمینی باشید.

جابر سیفی سرانجام در تاریخ ۲۰ دی ۱۳۶۵ در عملیات کربلای پنج در منطقه شلمچه در جبهه نبرد حق علیه باطل لباس سرخ شهادت بر تن نمود و خونین بال به لقاء الله پیوست.

این شهید والا مقام در بخشی از وصیتنامه خود آورده است:

«سلامی دارم به امت شهید پرور که سالهاست شهید می‌دهند و استقامت می‌کنند و هر روز از روز قبل مستحکم‌تر هستند و در مقابل کفار جهانی ایستاده‌اند. از راه به در افتاده‌ها کمک کنید تا به راه آیند. به آن‌ها بگویید که این ملت دارند جوان می‌دهند و شما هم دارید فکر‌های بیخود می‌کنید. مگر شما جزو این ملت و مملکت نیستید. نگذارید که قهر ملت و اسلام دامن‌گیرتان گردد.

ما برای عزت دین خدا و گسترش اسلام در جهان می‌جنگیم و اگر در این راه به شهادت رسیدیم و به دیدار مولایمان نایل گشتیم بسی افتخار است».

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار