جانشین فرماندهی سپاه ناحیه شهرستان بردسکن:

روز ۱۳ آبان؛ طنین ندای حق‌طلبی و مظلومیت مردم غزه خواهد بود

سرهنگ پورمحمد گفت: حضور خیل دانش آموزان و در کنار آنان اقشار مختلف مردم در روز ۱۳ آبان؛ طنین ندای حق‌طلبی و مظلومیت مردم غزه در سطح استان و حتی کشور خواهد بود.
کد خبر: ۶۲۶۶۵۰
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۸ - 30October 2023

روز ۱۳ آبان؛ طنین ندای حق‌طلبی و مظلومیت مردم غزه خواهد بودبه گزارش دفاع‌پرس از بردسکن، جلسه شورای اداری این شهرستان با محوریت برنامه‌ریزی برای راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان که در محل فرمانداری بردسکن برگزار شد. در این جلسه؛ سرهنگ پاسدار «علی پورمحمد» جانشین فرماندهی سپاه ناحیه شهرستان بردسکن طی سخنانی اظهار داشت: روز ۱۳ ابان امسال تجلی حضور دوباره مردم با مرگ‌ستیزی بر علیه رژیم کودک‌کش اسرائیل و استکبار جهانی تقارن یافته است.

سرهنگ پور محمد ضمن محکوم نمودن اقدامات رژیم صهیونیستی در به خاک وخون کشیدن مردم مظلوم غزه افزود: در روز‌های اخیر، شاهد بودیم که ارتش رژیم صهیونیستی بدون توجه به اینکه مقابل آنان زنان وکودکان بی گناه هستند، آن‌ها را به وحشیانه‌ترین شکل ممکن مورد حمله قرار داده است.

جانشین فرمانده سپاه ناحیه بردسکن در پایان صحبت خود، از لزوم برنامه‌ریزی لازم برای برپایی پرشکوه راه پیمایی ۱۳ ابان خبر داد و تأکید کرد: حضور خیل دانش آموزان و در کنار آنان اقشار مختلف مردم در روز ۱۳ آبان؛ طنین ندای حق‌طلبی و مظلومیت مردم غزه در سطح استان و حتی کشور خواهد بود.

راهپیمایی ۱۳ آبان؛ پیام محکومیت ظالمین در دنیا ست

دراین جلسه؛ همچنین «مهدی عاشوری‌فر» معاون سیاسی امنیتی واجتماعی فرماندار بردسکن ضمن دعوت از آحاد مردم، به ویژه دانش آموزان، برای حضور در راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان، اظهار داشت: این مراسم علاوه بر در بردسکن، در انابد و شهر آباد نیز در رأس ساعت ۹ صبح، برگزار خواهد شد. به همین جهت، می‌طلبد که دستگاه‌های اداری در این زمینه اطلاع‌رسانی به موقع و مناسبی داشته باشند

عاشوری‌فر افزود: حضور با عظمت مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان؛ پیام محکومیت ظالمین در دنیا خواهد بود.

معاون سیاسی امنیتی واجتماعی فرماندار بردسکن در انتهای صحبت خود ضمن اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی در سال جاری، در ادامه یادآور شد: تکریم مراجعین در ادارات و مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای؛ از مطالبات وزارت کشور است که باید تمامی تمهیدات لازم در این زمینه، فراهم گردد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها