عبدالمجید حسینی‌راد مطرح کرد

تبیین مفهوم ایثار و ایستادگی در جشنواره هنر مقاومت

هنرمند مطرح هنرهای تجسمی گفت: زبان هنر بهترین راه برای معرفی مضمون مقاومت است.
کد خبر: ۶۲۶۸
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۲ - ۱۶:۲۸ - 17November 2013

تبیین مفهوم ایثار و ایستادگی در جشنواره هنر مقاومت

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، عبدالمجید حسینیراد از هنرمندان مطرح هنرهای تجسمی با اشاره به برگزاری کارگاه آموزشی در کنار جشنواره جهانی هنر مقاومت، اظهارداشت: هرچه فعالیتهای این جشنواره عمومیتر شده و بیشتر به میان مردم برود تاثیرگذاری آن بیشتر خواهد شد.

وی افزود: باید در قالب برگزاری همایشها و سمینارهای مختلف در مورد مفهوم و مضمون مقاومت و اینکه این مفهوم تا چه اندازه میتواند از طریق هنر تجلی یابد بررسی شود.

وی خاطرنشان کرد: مقاومت یک واژه است، واژهای که در پشت خود مفاهیم و مضامین و ویژگیهای خاص و گستردهای را نهفته دارد. برگزاری این جشنواره میتواند در تبیین مفاهیم مقاومت بسیار موثر باشد، زبان هنر بهترین راه برای معرفی این مضمون است.

حسینیراد افزود: درهر دوره از جشنواره آسیب شناسی خوبی صورت میگیرد، این کار باعث شده است که هر دوره از جشنواره قویتر و پربارتری از دوره قبل برگزار شود.  

وی یادآور شد: با برنامه ریزیهایی که انجام شده است در این دوره اکثر بخشهایی که در جشنواره حضور دارند به صورت بینالمللی برگزار میشوند و هنرمندان خارجی در تمام بخشهای جشنواره حضور دارند.

عبدالمجید حسینیراد با آرزوی موفقیت برای دست اندرکاران جشنواره اظهار کرد: امیدوارم این جشنواره هر سال برگزار شود و برنامهریزی برای برگزاری آن به گونهای باشد که شاهد جابهجایی تقویمی آن نباشیم.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار