در پیامی به مناسبت فرا رسیدن هفته بسیج دانش‌آموزی مطرح شد؛

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان: ایثار شهید فهمیده‌ها ارزش‌های نظام اسلامی را متجلی کرد

سرهنگ پاسدار رشیدی به مناسبت هفته بسیج دانش‌آموزی پیام تبریکی صادر کرد.
کد خبر: ۶۲۶۸۲۶
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۹ - 31October 2023

پیام تبریک مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان به مناسبت هفته بسیج دانش آموزیبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خرم آباد، سرهنگ پاسدار «محسن رشیدی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان به مناسبت فرا رسیدن هفته بسیج دانش‌آموزی پیامی صادر کرد.

در متن این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

 ۸ آبان، سالروز شهادت محمدحسین فهمیده، نوجوان ۱۳ ساله‌ای که در دوران دفاع مقدس خالق حماسه‌ای به یادماندنی شد، در تقویم جمهوری اسلامی ایران به عنوان روز نوجوان و بسیج دانش‌آموزی نامگذاری شده است.

 شهید محمدحسین فهمیده الگویی شایسته و  نمادی از غیرت، شجاعت، ایثار و اخلاص برای دانش آموزان بسیجی، نوجوانان و جوانان کشور ماست، چرا که از خود گذشتگی شهید فهمیده و دیگر فهمیده‌های میهن اسلامی، ارزش‌های والای این نظام  و آب و خاک را متجلی ساخت.

در سال‌های اخیر دشمنان این نظام اسلامی با راه  انداختن جنگ ترکیبی و هدف قرار دادن دانش‌آموزان سعی در هویت‌زدایی نوجوانان این مرز و بوم دارند غافل از اینکه جوانان و نوجوانان ما حسین فهمیده و بهنام محمدی‌های زمان هستند و در تمام عرصه‌های علمی، فرهنگی و دینی و برای پیشرفت جامعه اسلامی همانند دوران دفاع مقدس تلاش می‌کنند.

 اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره دانش‌آموز بسیجی شهید محم حسین فهمیده و ادای احترام به ۳۶ هزار شهید دانش‌آموز، به ویژه 907 شهید دانش‌آموز استان لرستان، فرا رسیدن هفته بسیج دانش‌آموزی را به این قشر آینده‌ساز تبریک عرض نموده و امیدوارم این طلایه‌داران عرصه علم و معرفت، تحت پیروی از منویات مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) در تداوم حیات پربرکت انقلاب اسلامی تلاش نموده و در  رشد همه جانبه این نظام مقدس ثابت قدم و استوار گام‌های موفقیت را یکی پس از دیگری طی نمایند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار