اجتماع هزار نفری دهه هشتادی‌های بجنوردی در حمایت از مردم ‌غزه

اجتماع هزار نفری دهه هشتادی و نودیی‌ها بجنوردی در روز بسیج دانش آموزی و حمایت از مردمان مظلوم غزه برگزار شد.
کد خبر: ۶۲۶۸۷۲
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۶ - 31October 2023

اجتماع هزار نفری دهه هشتادی های بجنوردی دانش‌آموزان در حمایت از مردم مظلوم غزهبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان شمالی، اجتماع هزار نفری دهه هشتادی و نودیی‌ها در روز بسیج دانش آموزی و حمایت از مردمان مظلوم غزه به همت حوزه‌های بسیج دانش آموزی بجنورد و اداره آموزش و پرورش شهرستان بجنورد برگزار شد.

در این مراسم سرتیپ دوم پاسدار «حسین اکبری» فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان‌شمالی اظهار داشت: امروز در هر کجا هستیم در معرض امواج آسیب‌های فرهنگی دشمنان قرار داریم، به همین جهت نیاز به دانش‌آموزان نخبه و سخت‌کوش در دستاورد‌های نظام و انقلاب در ایران نشان می‌دهد که آینده درخشانی در انتظار فرزندان این مرز و بوم است.

وی ادامه داد: امنیت امروز میهن و استقلال خود را مدیون شهدای انقلاب همچون بزرگ مردانی با سن کوچک نظیر شهید «حسین فهمیده» هستیم و امیدواریم شرمنده خون پاک و مقدس شهدا نباشیم و امروز جوانان و نوجوانان با حضور پرشور خود در این همایش ضد صهیونیستی، همدلی خود با شهدای هم‌سن و سال خود در غزه به جهانیان اعلام می‌دارند.
 
در پایان دانش آموزان بجنوردی در این تجمع با در دست داشتن پرچم ایران و فلسطین، شعار «مرگ بر اسرائیل» سرداده و بیزاری از رژیم کودک‌کش اسرائیل و محکومیت جنایات‌های این رژیم را فریاد زدند.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار