ویرایش جدید کتاب «احکام خمس» منتشر شد

کتاب احکام خمس که از سوی انتشارات انقلاب اسلامی وابسته به دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای(مدّظلّه‌العالی) منتشر شده، با محتوای بروزرسانی شده، طرح جلد و صفحه‌آرایی جدید به چاپ پنجم رسید.
کد خبر: ۶۲۷۰۴۲
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۴ - 31October 2023

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، کتاب احکام خمس که از سوی انتشارات انقلاب اسلامی وابسته به دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای(مدّظلّه‌العالی) منتشر شده، با محتوای بروزرسانی شده، طرح جلد و صفحه‌آرایی جدید به چاپ پنجم رسید.

کتاب «احکام خمس» حاوی مسائل مهم و مورد ابتلاء در موضوع خمس و مطابق با فتاوای مرجع عالیقدر حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای (مدّظلّه‌العالی) است.

در این کتاب علاوه بر موارد موجود در رساله‌ی «اجوبةالاستفتائات»، استفتائات جدیدی اضافه گردیده و برخی فتاوا نیز بروزرسانی شده‌اند. این اثر شامل ۳۲۱ استفتاء و مباحثی از قبیل موارد وجوب خمس، مستثنيات خمس، روش محاسبه و پرداخت خمس، مصارف خمس و مستحقّين آن و متفرّقات خمس می‌باشد.

ویرایش جدید کتاب «احکام خمس» منتشر شد

تدوین این اثر بنحوی انجام گرفته است که نفع آن عام و بهره‌گیری از آن برای همگان آسان باشد.

چاپ پنجم این کتاب، با شمارگان ۵ هزار نسخه، در ۱۲۸ صفحه و با طرح جلد و صفحه‌آرایی جدید روانه‌ی بازار نشر شده و مقلّدان معظّم‌لّه می‌توانند برای تهیه‌ی کتاب «احکام خمس» به کتابفروشی‌های سراسر کشور و پایگاه اینترنتی انتشارات انقلاب اسلامی به نشانی www.khameneibook.ir مراجعه نمایند.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار