استاندار لرستان خبر داد؛

راه‌اندازی سامانه یکپارچه امور پژوهشی در لرستان

«زیویار» با اشاره به راه‌اندازی سامانه یکپارچه امور پژوهشی در استان، گفت: ایجاد ارتباط علمی بین متخصصین و دستگاه‌های اجرایی لرستان از اهداف این سامانه است.
کد خبر: ۶۲۷۱۳۴
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۳ - 31October 2023

راه‌اندازی سامانه یکپارچه امور پژوهشی در لرستان

به گزارش دفاع‌پرس از خرم آباد، «فرهاد زیویار» استاندار لرستان امروز سه‌شنبه در حاشیه شورای برنامه‌ریزی و توسعه لرستان با تأکید بر اینکه مدیران دستگاه‌های اجرایی در جذب اعتبارات ملی تلاش کنند، اظهار داشت: باتوجه‌به اینکه در آستانه فصل ارائه لایحه بودجه به مجلس قرار داریم مدیران دستگاه‌های اجرایی از طریق تعامل کامل با وزارتخانه‌ها و سازمان‌های مربوط، رایزنی‌های لازم را برای جذب بودجه انجام دهند و نتیجه اقدامات در جلسه آینده اعلام شود.

وی با اشاره به راه‌اندازی سامانه یکپارچه امور پژوهشی در استان، گفت: ایجاد ارتباط علمی بین متخصصین و دستگاه‌های اجرایی لرستان از اهداف این سامانه است.

استاندار لرستان با اشاره به بررسی و تصویب پنج طرح در کارگروه زیربنایی شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان تصریح کرد: تولید انواع جعبه محفظه پلاستیکی، تعیین کاربری جایگاه فروشندگی محصولات نفتی، تعیین کاربری تولید بتن سیال، احداث طرح شن و ماسه و الحاق اراضی در دانشگاه لرستان و الحاق اراضی برای تأمین نهضت ملی مسکن دورود از جمله این طرح‌ها است که طرح‌های مطرح شده در کارگروه آموزشی پژوهشی نیز در این جلسه مورد تصویب قرار گرفت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار