مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل خبر داد؛

مشارکت دانش‌آموزان اردبیلی در پویش جهانی «فریاد عروسک‌ها»

صفری گفت: پویش جهانی «فریاد عروسک‌ها» با مشارکت بالای دانش‌آموزان استان اردبیل در بیش از ۲۰ مدرسه برگزار شد.
کد خبر: ۶۲۷۱۵۰
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۳ - 01November 2023

به گزارش دفاع‌پرس از اردبیل، «کلام‌الله صفری» مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل عصر روز گذشته در نشست هماهنگی برگزاری راهپیمایی ۱۳ آبان در اردبیل اظهار داشت: در قالب این پویش دانش‌آموزان استان اردبیل نیز نفرت و انزجار خود را از کشتار بی‌رحمانه مردم غزه و شهادت نوجوانان و کودکان اعلام کردند.

وی تصریح کرد: پویش جهانی «فریاد عروسک‌ها» زمینه‌ای را فراهم کرده تا دانش‌آموزان با آشنایی بیشتر از تشکیل رژیم منحوس صهیونیستی در منطقه خاورمیانه با ابعاد نهضت انتفاضه و مقابله با این رژیم جعلی آشنا شده و ماهیت اسرائیل غاصب را بیشتر بشناسند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: هفته بسیج دانش‌آموزی در حالی با محوریت انزجار جهانی از صهیونیسم در حال برگزاری است که برنامه‌های این هفته به راهپیمایی روز ۱۳ آبان ختم خواهد شد تا در این روز دانش آموزان بتوانند با فریادهای «مرگ بر آمریکا و مرگ بر صهیونیسم» اوج بیزاری خود را از رژیم کودک کش اسرائیل و حامیان او اعلام کنند.

صفری افزود: رژیم صهیونیستی از ابتدای حملات خود به غزه در چند هفته اخیر بیش از صدها کودک بی‌دفاع را به شهادت رسانده و اوج قصاوت قلبی خود را به نمایش گذاشته است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل خاطرنشان کرد: راهپیمایی ۱۳ آبان که با مشارکت بالای دانش‌آموزان در شهرهای مختلف برگزار خواهد شد، فرصت استثنایی است تا نماد استکبارستیزی انقلاب اسلامی را از مستکبران روزگار اعلام کرده و به دنیا این حقیقت را ثابت کنیم که انقلاب اسلامی در این ۴۵ سال از آرمان حمایت از فلسطین، انتفاضه و همراهی امت‌های آزادیخواه دست بر نداشته است.

 همزمان با هفته بسیج دانش‌آموزی در شهرهای مختلف زنگ مقاومت به صدا درآمد و دیدار با مادران شهید نوجوان برگزار و یاد و خاطره شهدای دانش‌آموز گرامی داشته شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار