امام جمعه شهرستان اقلید:

۱۳ آبان درس مبارزه با ابرقدرت‌های چپاولگر است

حجت‌الاسلام «گشول دره‌سیبی» گفت: ۱۳ آبان درس فراموش‌نشدنی برای تمام دانش‌آموزان جهان است تا با ابرقدرت‌های چپاولگر به مبارزه بی‌امان بپردازند.
کد خبر: ۶۲۷۱۷۴
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۶ - 01November 2023

۱۳ آبان درس مبارزه با ابرقدرتهای چپاول گر استحجت‌الاسلام والمسلمین «مجید گشول دره‌سیبی» در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در فارس، ضمن گرامیداشت یوم‌اللّه سیزده آبان و هفته استکبار ستیزی اظهار داشت: روز «دانش‌آموز» در تقویم‌ها ثبت شد تا خاطره فرزندان دلیر انقلاب برای همیشه جاودان و درسی فراموش ناشدنی برای تمام دانش آموزان در سراسر گیتی باشد که با ابرقدرت‌های چپاولگر به مبارزه بی‌امان بپردازند و عزّت را بر زندگی ذلت بار ترجیح دهند.

وی افزود: روز سیزدهم آبان به همه مستضعفان جهان آموخت که بر ضد مستکبران قیام کنند و حقوق از دست رفته خویش را از چنگال استکبار و استعمار بیرون کشند.

 امام جمعه اقلید در ادامه به ادامه نسل کشی های رژیم کودک کش اسراییل نیز اشاره کرد و گفت: در ۱۵ مهر ۱۴۰۲ عملیات طوفان‌ الاقصی برای رژیم صهیونیستی آنقدر سنگین بوده که هنوز رفتارهای دیوانه‌وار آنها به پایان نرسیده است.

حجت الاسلام گشول دره سیبی، تصریح کرد: کشتن زنان و کودکان و به طور کلی حمله به غيرنظاميان در هیچ کجای دنیا دستاورد نظامی به شمار نمی‌آید، اما این رژیم جعلی از یک‌سو چون خطر محو موجودیت خود را به چشم می‌بیند و از دیگر سو برای تغییر معادلات نظامی جنگ، راهی در اختیار ندارد، به اقدامات وحشیانه رو آورده است.

وی ابراز کرد: این یک واقعیت قطعی است که نتیجه حتمی حرکات وحشیانه و خارج از چارچوب عقلانیت و محاسبه، شکست یقینی است.

 رییس شورای فرهنگ عمومی شهرستان اقلید متذکر شد: آمریکایی‌ها به دنبال آنند تا نقش خود را در حوادث غزه در حد ارسال تجهیزات و حمایت سیاسی نشان دهند؛ اما واقعیت را نمی‌توان تغییر داد که این آمریکاست که فرماندهی صحنه جنگ را در اختیار گرفته است.

 حمت الاسلام گشول گفت: فراز و نشیب های تاریخ مانند ۱۳ آبان، دفاع مقدس، دفاع از حرم، جبهه  مقاومت و ... نشان داده است ظلم هرگز به پیروزی نمی رسد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار