با عبور از فیلم «انفرادی»؛

«هتل» دومین فیلم پرفروش تاریخ سینمای ایران شد

فیلم سینمایی «هتل» با عبور از فروش ۸۰ میلیارد تومان در ۳۵ روز، دومین فیلم پرفروش تاریخ سینمای ایران شد.
کد خبر: ۶۲۷۲۵۷
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۶ - 01November 2023

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، فیلم سینمایی «هتل» به کارگردانی مسعود اطیابی و تهیه‌کنندگی محمد شایسته و نویسندگی امیر برادران، مصطفی زندی و پیمان جزینی که از ۵ مهرماه اکران خود را در سینماهای سراسر کشور آغاز کرده و از همان ابتدا با استقبال مخاطبان مواجه شده بود، با رسیدن به فروش بیش از ۸۰ میلیاردتومان در مدت زمان ۳۵ روز و عبور از فیلم سینمایی «انفرادی»، دومین فیلم پر‌فروش تاریخ سینمای ایران شد.

همچنین در این بازه زمانی حدود ۱ میلیون و ۸۰۰ هزار مخاطب برای تماشای کمدی جدید سینمای ایران که تاکنون رکوردشکنی‌های مختلفی را در کارنامه خود به ثبت رسانده‌است، راهی سینماهای سراسر کشور شده‌اند.

این بازه زمانی ۳۵ روزه، سریع‌ترین زمان رسیدن یک فیلم به رقم فروش ۸۰ میلیارد تومان در سینمای ایران است.

کمدی «هتل» با پرداخت طنز به معضلات اجتماعی روز جامعه و در ادامه روند آشتی مخاطبان با سینماها پس از چندین سال فاصله از این فضای فرهنگی است که باعث رونق هرچه بیشتر سالن سینماها در سال جاری شده است.

جدیدترین ساخته مسعود اطیابی با بازی پژمان جمشیدی و محسن کیایی روایت یک هتل پرماجرا و مهمان‌های ناخوانده‌اش است که پس از ورود دو مرد و چهار زن، موقعیت‌های چالش برانگیزی را رقم می‌زند. پخش این فیلم سینمایی بر عهده شایسته فیلم است.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار