در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس؛

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان البرز: افسانه پوشالی حقوق بشر آمریکایی در جنگ غزه به طور کامل فرو ریخت

سردار «اسلامی» با اشاره به اینکه افسانه پوشالی حقوق بشر آمریکایی و غربی در جنگ غزه به طور کامل فرو ریخت، گفت: به رغم تمام سانسور‌ها و فشار‌های مختلف، مردم دنیا امروز به جنایات غربی‌ها آگاهند و در برابر آن موضع می‌گیرند.
کد خبر: ۶۲۷۲۸۵
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۰ - 02November 2023

افسانه پوشالی حقوق بشر آمریکایی در جنگ غزه به طور کامل فرو ریخت / به رغم تمام سانسور‌ها، مردم دنیا امروز به جنایات غربی‌ها آگاهندسردار سرتیپ دوم پاسدار «ابوالفضل اسلامی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در البرز، اظهار داشت: حمایت همه‌جانبه غربی‌ها و آمریکایی‌ها از نسل‌کشی و جنایت علیه بشریت در غزه هیچ تردیدی در استفاده ابزاری از حقوق بشر توسط غربی‌ها در اذهان عمومی مردم دنیا باقی نگذاشته است.

وی با بیان اینکه آمریکایی‌ها و غربی‌ها هرگاه منافع شأن ایجاب کند مدعی حقوق بشر می‌شوند، افزود: کشتار بیش از هشت هزار انسان بی گناه در غزه و بمباران پیاپی مناطق مسکونی، درمانی، خدماتی و... نه در تنها در برابر چشم غربی‌ها صورت می‌گیرد که با حمایت و مشارکت مستقیم آن‌ها انجام می‌شود و این مسأله‌ای که افکار عمومی دنیا به رغم تمام سانسور‌ها و فشار‌های مختلف امنیتی، تبلیغاتی و... آن را رصد می‌کند و به آن آگاه است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز با بیان اینکه غربی‌های مدعی آزادی بیان و حقوق بشر نه تنها از راه پیمایی و تظاهرات ضد صهیونیستی در کشور‌های خود جلوگیری می‌کنند که مانع درج هرگونه اخباری در این زمینه می‌شوند، اما با این همه حضور و راهپیمایی‌های گسترده مردم دنیا در حمایت از مردم فلسطین آن‌ها در حالت سردرگمی قرار داده است.

سردار اسلامی با اشاره به اینکه غربی‌ها باید مراقب طغیان خشم ملت‌های دنیا باشند، خاطرنشان کرد: غربی‌ها امروز همچنان به دنبال استعمار نوین ملت‌ها در پوشش حقوق بشر و آزادی بیان هستند، اما از چهل و چهار سال پیش و با شکل گیری انقلاب شکوهمند اسلامی و محور مقاومت تمام معادلات آن‌ها به هم ریخته است و همین مسأله امروز باعث آگاهی حداکثری مردم دنیا درباره جنایات غربی‌ها شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها